huff å huff..

ronjas mamma

Gift med forumet
var på resturang,og mens jeg og ronja ventet på vår mat fikk ronja en liten skorpe  av pizzan til pappan,og plutselig ble hun helt blå i ansiktet og begynte å brekke seg, hun hadde satt den fast i halsen.[:o][:o]. jeg ble helt hysterisk,å det kom en dame fra nabo bordet å tok henne fra meg snudde henne på hodet banka henne i ryggen til den kom opp... huff maten smakte ikke noe godt etter det.. men ronja spiste 3 pannekaker så det gikk heldigvis bra.. men jeg skalv leeenge etterpå.. huff..

ORIGINAL: Solvit

Å huff da hadde jeg blitt livredd. Hærregud jeg hadde ikke vist hva jeg skulle gjordt. Godt at hun dama var snarrådig[;)] Men for å spørre. Er det slik man skal gjøre det hvis det skjer?

ja er vist det,virket som hun hadde peiling og reagerte veldig fort.. jeg ble helt handligslammet og bynte å skulle stikke fingeren i halsen hennes[&:] var en skremmende opplevelse.. nå skal jeg lese litt om førstehjelp,er jammen viktig å vite ..

flott gjort av damen.. jeg har måtte gjøre det på Aurora en gang hun satt i halsen også...hun var heldigvis ikke blå da, så jeg visste jeg hadde ganske mye tid på meg

jeg snudd ehenne ikke helt på hodet da, men i litt sånn liggende skrått nedover mens jeg dunket henne i ryggen

Små barn skal holdes over armen, med ansiktet i hånda hvis dere skjønner, og beina på hhver side av armen mot kroppen vår. Så skal man slå de hardt i ryggen mot hodet!

Det er RIKTIG måte å gjøre det på! :)

ORIGINAL: Wibe^

Små barn skal holdes over armen, med ansiktet i hånda hvis dere skjønner, og beina på hhver side av armen mot kroppen vår. Så skal man slå de hardt i ryggen mot hodet!

jA det var sånn hun hold henne.. har lest det fra før men det er så innmarri vanskelig å ikke få panikk når sånn skjer.. klarte ikke å tenke,ble bare så utrolig redd..

ORIGINAL: ronjas mamma

ORIGINAL: Wibe^

jA det var sånn hun hold henne.. har lest det fra før men det er så innmarri vanskelig å ikke få panikk når sånn skjer.. klarte ikke å tenke,ble bare så utrolig redd..

jepp, er helt forferdelig! eldste her satt i halsen flere ganger, han tygde ikke, for han fikk tenna så seint! jeg så bare svart omtrent, men visste så godt hva jeg skulle gjøre så her gikk det greit! og spruten bare sto når det løsna! :)

Back
Topp