Huff å huff

DesemberMamma*

Elsker forumet
Driver med nedtrapping med amming, å det er hardt.. huff.. snuppa lå å grein i en time før sambo gikk inn til henne med smokk (å hun tok den faktisk, det har hun ikke gjort på 5 mnd) da sovnet hun.. syns det er så ille å høre på at hun ligger å skriker etter meg[:(] men det går vel over[:)]
 
ORIGINAL: anne22

ORIGINAL: Ammetåka

Driver med nedtrapping med amming, å det er hardt.. huff.. snuppa lå å grein i en time før sambo gikk inn til henne med smokk (å hun tok den faktisk, det har hun ikke gjort på 5 mnd) da sovnet hun.. syns det er så ille å høre på at hun ligger å skriker etter meg[:(] men det går vel over[:)]
Veit akkurat åssen det er.Vi hadde noen netter som var sånn når jeg sluttet med amming. Er vondt å høre på. Jeg måtte legge meg i en anna etasje jeg for synetes det var såvondt å høre på fikk tårer i øya hver gang så sambo måtte ta han om natta. Men kan love deg det roer seg fort.

 
Huff ja jeg får håpe det, Jeg satt å grinte i sofaen.. hehe[:D].. jeg er ikke så sterk når det gjelder sånne ting[&o]
 
anne22: Sover han hele natten nå da?
 
Back
Topp