DesemberMamma*
Elsker forumet
Driver med nedtrapping med amming, å det er hardt.. huff.. snuppa lå å grein i en time før sambo gikk inn til henne med smokk (å hun tok den faktisk, det har hun ikke gjort på 5 mnd) da sovnet hun.. syns det er så ille å høre på at hun ligger å skriker etter meg[:(] men det går vel over[:)]