vimselusa Glad i forumet 7 Mai 2010 #1 fikk beskjed i dag om at farfaren min har fått kreft i munnen....[&o] håper alt går bra og at han blir frisk igjen...[&o] han er jo "bare" 70...
fikk beskjed i dag om at farfaren min har fått kreft i munnen....[&o] håper alt går bra og at han blir frisk igjen...[&o] han er jo "bare" 70...
T Tanntrollet09 Forumet er livet 7 Mai 2010 #2 *Trøste på* Håper virkelig alt går bra med farfaren din og at han blir frisk igjen!¨ Klem
regnbuens farger Forumet er livet 7 Mai 2010 #3 ÅÅÅÅ så trist [:(][:(][:(] Håper det går bra med han!! Masse klemmer fra meg og Anders
L lusa Forumet er livet 7 Mai 2010 #4 ORIGINAL: Tanntrollet09 *Trøste på* Håper virkelig alt går bra med farfaren din og at han blir frisk igjen!¨ Klem
ORIGINAL: Tanntrollet09 *Trøste på* Håper virkelig alt går bra med farfaren din og at han blir frisk igjen!¨ Klem
I impulsiv Elsker forumet Julibarna2014 7 Mai 2010 #5 God bedring til farfaren din![:)] Klem til deg...
Emja Forumet er livet 7 Mai 2010 #9 ORIGINAL: Tanntrollet09 *Trøste på* Håper virkelig alt går bra med farfaren din og at han blir frisk igjen!¨ Klem sign[&o][:)]
ORIGINAL: Tanntrollet09 *Trøste på* Håper virkelig alt går bra med farfaren din og at han blir frisk igjen!¨ Klem sign[&o][:)]
vimselusa Glad i forumet 7 Mai 2010 #10 så søøøde dere e!!!! [:)] ja det håper jeg og... det går nok bra.. [:)]
Nynne Elsker forumet 7 Mai 2010 #11 ORIGINAL: Tanntrollet09 *Trøste på* Håper virkelig alt går bra med farfaren din og at han blir frisk igjen!¨ Klem Sign!
ORIGINAL: Tanntrollet09 *Trøste på* Håper virkelig alt går bra med farfaren din og at han blir frisk igjen!¨ Klem Sign!