huff å huff :S

maddepadde

Andre møte med forumet
var på jobb i dag, å rett etter vi hadde stengt begynte jeg å blø noe helt JÆ..... :S
har ikke ondt eller noe, men ble selvfølgelig redd :S ringte legevakta, å de sa at jeg bare skulle dra hjem å legge meg på sofaen å ta det helt med ro.. og hvis jeg begynte å få feber å ondt skulle jeg bare ringe, så skulle jeg få komme...
huff.. er så redd for at det skal være SA, men krysser både armer og bein for at det skal gå bra

Lykke til- håper du ikkje mister [:)]

huff[&:]

krysser alt jeg har for deg!
er så utrolig ekkelt når slikt skjer...

får håpe det er slike ufarlige blødninger jeg hadde gjennom hele svangerskapet.

har haldivis ikke blødd mer i løpet av natta, men skal uansett ta kontakt m fastlege i morgen å høre om alt er i orden :)
takk for støtten folkens :D

skal til legen i dag klokken 13.50.. så blir spennende å se hva som har skjedd. håper det er ufarlig.. krysser fingrene for det....

da har jeg vært hos legen.. ble sendt til sykehuset for en haste UL... ble forberedt på at det kanskje var SA.. så jeg ble undersøkt av gynekolog, og fikk innvendig UL... å gjett hva????????
der var det TO små spirer!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D] begge sprellet og hjertene slo [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
er sånn ca 9+6 på vei [:)]

Gratulerer[:D][:D] Så fantastisk[:D]

Nei, så bra! Gratulerer med to små sprelletroll i magen [:D]

ORIGINAL: **Krusedull**

Nei, så bra! Gratulerer med to små sprelletroll i magen [:D]

Wee!! Beste nyheten man kan få hæ? Tenk at det va TO ikke IKKE SA [;)][:D]

WOW!!! Så utrolig bra! Kan tenke meg du er i sjokk! Hadde hvertfall jeg vert, hehe[:D][:D]
Masse lykke til videre i svangerskapet!

ORIGINAL: Malenemamma

WOW!!! Så utrolig bra! Kan tenke meg du er i sjokk! Hadde hvertfall jeg vert, hehe[:D][:D]
Masse lykke til videre i svangerskapet!

Gratulerer med to i magen[:D][:D]

WEEEEEEEEE!!!! Kjenner jeg får tendenser til hysterisk latter her, kjenner følelsen ja!!! [:D]

Lykke til, og gratulerer så mye med to små i magen! Kom og si hei på www.tvillingforum.com da vel!

hehe [:D]
er i sjokk enda, å i lykkerus [:D]
samboeren min smilte fra øre til øre å ble skikkelig glad [:D]
er ingen i verken samboeren min sin familie eller på min side av familien som har fått tvillinger, så dette blir ekstra spennende [:D][:D][:D]

takk takk [:D]

ORIGINAL: maddepadde

da har jeg vært hos legen.. ble sendt til sykehuset for en haste UL... ble forberedt på at det kanskje var SA.. så jeg ble undersøkt av gynekolog, og fikk innvendig UL... å gjett hva????????
der var det TO små spirer!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D] begge sprellet og hjertene slo [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
er sånn ca 9+6 på vei [:)]

Dette skjedde meg også da jeg gikk gravid. Flere voldsomme blødninger og ble sendt rett til ul hvor han levde i beste velgående[:)]Kjempebra at det stod fint til. Masse lykke til videre i svangerskapet[:D]

tusen takk :D

Back
Topp