Huffåhuff

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Dette har vært en direkte drit dag.. Har fagprøven nå, tre dager.. Siste dagen i morgen.. I går skreiv jeg en oppgave på 12 sider å idag skulle jeg være en hel dag sammen med en bruker å stelle osv. Igår klokka 08.00 tok bekkenet mitt HELT kveld, klarte ikke gå ordentlig eller oppreist.. SMERTE!! #¤"%"¤#¤ Idag hadde jeg like vondt, men jeg måtte late som om alt var bra for å få gjennomføre den praktiske delen av fagprøven.. Første som skjedde var at dama som skulle vurdere meg lurte på hvorfor jeg ikke hadde skrevet husvask på lista.. Jeg fikk legeerklæring for 3 måneder siden om at jeg ikke skulle vaske hus å en måned etter ble jeg sykemeldt, er enda det! "Det har jeg ikke fått noen søknad om" svarte hun.. Nei, det har hun ikke, fordi når jeg ble sykemeldt å ringte han som har med lærlinger å gjøre så sa han at det ikke var nødvendig med noen søknad.. Hun sa hun skulle gjøre et unntak siden jeg var høygravid, men at jeg måtte vaske vasken, speilet og toalettet, for å vise hva jeg kunne! Det va nå hvertfall kjempe flaks! Så dro vi til brukeren, hun hadde fått besøk av barnebarnet som hadde tatt henne opp av senga.. Synd det ja, ingen jobb til meg.. I tillegg så NEKTET hun plent å dusje å eneste jeg fikk gjøre var å vaske henne nedentil i full fart.. JIPPI, da så virkelig hun fra fagprøve-nemda hva jeg kunne.. Nei, jeg tror ikke det.. Kvart over ti dro hun, rett etter jeg hadde vaska doen å det der.. Eneste jeg vet er at når de drar tidlig så er det fordi de har sett nok.. Om det er fordi jeg gjorde det veldig bra eller veldig dårlig, vet jeg ikke.. Men ALT gikk jo i vasken.. Vi skulle lage pepperkakehus også, men brukeren satte seg helt på bakbeina.. Jeg fikk rett og slett ikke gjort noen ting! I tillegg til at bekkenet mitt holdt på å ramle fra hverandre å jeg ikke kunne lage en mine, der jeg krøyp rundt dass.. Jeg kan UMULIG ha bestått.. Men for i det hele tatt å kunne komme meg opp av senga i morgen, ringte jeg manuell terapauten min, for å få bekkenet teipa! Men han hadde dessverre ikke tid før på torsdag ettermiddag! Så nå er jeg i tillegg livredd for å ikke kunne gå i morgen så jeg får skrevet evalueringen.. Huffhuffhuff.. For noe dritt altså! *gråtelitt*

Hei lindaen! Veldig fornuftig det firerbanden skriver, og jeg tror du vil "score" på å være litt ydmyk og innrømme at det ikke er alt du har kunnet gjennomføre, men at du har tenkt på det! Riktig lykke til imorgen, håper det går din vei!

så trist da....
du får bare krysse fingerne for at de tar hensyn til magen din!

La meg vite hvordan det gikk da!!!

mine fingre er krysset!!!

Tusen takk for gode innlegg alle sammen.. Jeg har allerede skrevet litt av evalueringen, har tatt med de tingene du nevner firerbanden! Jeg må skrive litt sånn underveis, ellers så glemmer jeg det! Håper bare jeg består, synd å måtte ta det opp igjen etter fødselen..

huff, Linda!

Høres ut som om det ikke har vært din dag i dag! Jeg er sikker på at det ikke har gått så ille som du tror. Men jeg skjønner at den følelsen ikke er noe god! Du har allerede fått gode råd, og jeg er sikker på at det kommer til å gå bedre i morra.

Skal tenke på deg. Synd med bekkenet. Er det ingen som har åpent på kvelden sånn at det blir bedre til i morgen? Vet at kiropraktoern her jeg bor har åpnet noen kvelder.

Ønsker deg lykke til, og også god bedring!

Trøsteklem, M

Deprimerende...

Men det går sikkert bra! Jeg henger meg på de andre for de har skrevet så godt til deg!!!

Lykke til i mårra

Tusen takk alle sammen.. Kommer rett hit etter prøven å forteller hvordan det gikk.. Er alene hele kvelden så det kan henne jeg trenger litt trøst! Det er en prøve i omsorgsarbeiderfaget.. Så i morgen er jeg enten omsorgsarbeider eller trist[8D]

Jeg krysser fingrene for at du er omsorgsarbeider nesta gang vi "sees" [:D][:D]

Vil bare si lykke til! Det går nok bra[:)]

Hei, du!

Det å ta vare på seg selv og ikke ta unødige sjanser er jo også en del av jobben, så vi får håpe hun sensordama også tenker sånn. Det er jo ikke din feil at bekkenet slår seg vrangt nå under fagprøva. Ønsker deg lykke til, bruk gjerne munnen/pennen istedet for kreftene, og forklar kort til henne hva du synes du burde ha gjort. Du kan likevel få vist at du har innsikt i hva som forventes av deg. Men hold det kort, ellers blir en sånn taktikk kanskje oppfattet som dårlige unnskyldninger og unnaluring.

Krysser fingrene for at det går bra!

Hvis du trenger noen å gå på kafe og gråte litt med i morra, kan du jo sende en PM, OK?
Hm, ikke det lureste tipset til en med bekkenproblemer, ser jeg...

Oppmuntringsklem, iallefall!

ORIGINAL: Kari72

Krysser fingrene for at det går bra!

Hvis du trenger noen å gå på kafe og gråte litt med i morra, kan du jo sende en PM, OK?

Eller hvis hun vil feire, sant???[:D]

Vil bare si KJEMPELYKKE TIL, og det gikk sikkert mye bedre enn du følte!!!

uff da... men det var da ikke din feil at ting gikk litt galt, det må hun da skjønne!
Tror det går bra jeg... Lykke til iallefall!

Trur nok det går bra, hun bør ta hensyn til deg som høygravid.
Noen ggr så har man slike dager hvor man egentlig ønsket at man ikke hadde stått opp.

Lykke til!!

Tusen tusen takk alle sammen[:)][:D] Jeg besto!!! Så nå er jeg omsorgsarbeider!! FOR en følelse[:D]

Back
Topp