L
lindaen
Guest
Dette har vært en direkte drit dag.. Har fagprøven nå, tre dager.. Siste dagen i morgen.. I går skreiv jeg en oppgave på 12 sider å idag skulle jeg være en hel dag sammen med en bruker å stelle osv. Igår klokka 08.00 tok bekkenet mitt HELT kveld, klarte ikke gå ordentlig eller oppreist.. SMERTE!! #¤"%"¤#¤ Idag hadde jeg like vondt, men jeg måtte late som om alt var bra for å få gjennomføre den praktiske delen av fagprøven.. Første som skjedde var at dama som skulle vurdere meg lurte på hvorfor jeg ikke hadde skrevet husvask på lista.. Jeg fikk legeerklæring for 3 måneder siden om at jeg ikke skulle vaske hus å en måned etter ble jeg sykemeldt, er enda det! "Det har jeg ikke fått noen søknad om" svarte hun.. Nei, det har hun ikke, fordi når jeg ble sykemeldt å ringte han som har med lærlinger å gjøre så sa han at det ikke var nødvendig med noen søknad.. Hun sa hun skulle gjøre et unntak siden jeg var høygravid, men at jeg måtte vaske vasken, speilet og toalettet, for å vise hva jeg kunne! Det va nå hvertfall kjempe flaks! Så dro vi til brukeren, hun hadde fått besøk av barnebarnet som hadde tatt henne opp av senga.. Synd det ja, ingen jobb til meg.. I tillegg så NEKTET hun plent å dusje å eneste jeg fikk gjøre var å vaske henne nedentil i full fart.. JIPPI, da så virkelig hun fra fagprøve-nemda hva jeg kunne.. Nei, jeg tror ikke det.. Kvart over ti dro hun, rett etter jeg hadde vaska doen å det der.. Eneste jeg vet er at når de drar tidlig så er det fordi de har sett nok.. Om det er fordi jeg gjorde det veldig bra eller veldig dårlig, vet jeg ikke.. Men ALT gikk jo i vasken.. Vi skulle lage pepperkakehus også, men brukeren satte seg helt på bakbeina.. Jeg fikk rett og slett ikke gjort noen ting! I tillegg til at bekkenet mitt holdt på å ramle fra hverandre å jeg ikke kunne lage en mine, der jeg krøyp rundt dass.. Jeg kan UMULIG ha bestått.. Men for i det hele tatt å kunne komme meg opp av senga i morgen, ringte jeg manuell terapauten min, for å få bekkenet teipa! Men han hadde dessverre ikke tid før på torsdag ettermiddag! Så nå er jeg i tillegg livredd for å ikke kunne gå i morgen så jeg får skrevet evalueringen.. Huffhuffhuff.. For noe dritt altså! *gråtelitt*