Hue mitt er ikke helt enig me kroppen!!

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Det går liksom ikke helt opp for meg. Kjennes ut som jeg lyver når jeg snakker om det:-p det går sikkert ikke opp for meg før jeg begynner få skikkelige symptomer. Foreløpig bare pupper som er såre og positiv test. Bare meg som ikke helt klarer og tro på det som foregår i magen? :-)

Tror det er helt normalt. Har ikke gått opp for meg heller. Det gjør sikkert det når jeg skal på ul neste uke :) eller kanskje når magen begynner å vokse.

Er det samme her. Bare jeg har så og si ingen symptomer. Ihvertfall minimalt. Føler meg ikke gravid så blir spennende å se hvor lang tid det tar :)

Håper jeg snart får en sterkere følelse på det:-D men tror barna mine har en 6 sans eller noe. Dem snakker om babyer hele tiden.. om hva vi må kalle et evt søsken osv. Å dem vet ingenting enda. Hehe. Tror dem blir veldig glade:-D skal kjøpe meg en angelsound på ebay så snart lønna kommer. Hadde sist også. Men solgte den.

Ja, jeg har null symptomer unntatt mensen som ikke kom, så slår meg ikke helt til ro med at jeg er gravid og alt er i orden. Forrige gang hadde jeg vært kvalm i 1 uke på denne tiden, pluss kjempeømme pupper. Ikke antydning nå. Må bestille meg en sjekk på Volvat denne uka...

Back
Topp