hudpleieskolen

Hadde planer om å begynne på hudpleierskolen,men sjekket opp og LITE jobber å få..Man må visst jobbe på provisjon og kan tjene veldig lite..så tør ikke ta sjansen

ORIGINAL: Prinsessea

Hadde planer om å begynne på hudpleierskolen,men sjekket opp og LITE jobber å få..Man må visst jobbe på provisjon og kan tjene veldig lite..så tør ikke ta sjansen

Jaok. Snakket med skolen i bodø idag. Hun sa at det ikke var noe problemer å få seg jobb hvis man ville ha det og stod litt på.. Og sambo er også veldig sånn som sjekker opp alt slikt på nettet, stod en plass at man som regel fikk fast lønn +provisjon, og at mange startet opp for seg selv ettervært [:)]

ORIGINAL: januar_baby

ORIGINAL: Prinsessea

Jaok. Snakket med skolen i bodø idag. Hun sa at det ikke var noe problemer å få seg jobb hvis man ville ha det og stod litt på.. Og sambo er også veldig sånn som sjekker opp alt slikt på nettet, stod en plass at man som regel fikk fast lønn +provisjon, og at mange startet opp for seg selv ettervært [:)]

Ja vet om flere som har startet for seg selv,men de får nesten ikke kunder og da blir det krise..men kan ikke si noe om hvordan det er i bodø[:)]

Jeg er utdannet hudterapeut,hva lurer du på ??

ORIGINAL: me84

Lurte igrunn på alt [8D]
Hva går dagene ut på? Trives du? Hvordan er lønnen?? Og hvor jobber du?? [:D]

Lurte igrunn på alt [8D]

ta behandligner på kunder,selge,ta i mot bestillinger...
Tja trivdes men er lei yrket så jeg ser meg om etter annet(er i perm nå)
lønn 125 i timen pluss litt bonus,noen har jo provisjon,da har du mulighet for å tjene mer hvis du er god på å selge.
Jobber i en salong på et senter i bergen. arb tider 10-16 eller 13-21 ca pluss annehver lør 10-18

Lurte igrunn på alt [8D]

ta behandligner på kunder,selge,ta i mot bestillinger...
Tja trivdes men er lei yrket så jeg ser meg om etter annet(er i perm nå)
lønn 125 i timen pluss litt bonus,noen har jo provisjon,da har du mulighet for å tjene mer hvis du er god på å selge.
Jobber i en salong på et senter i bergen. arb tider 10-16 eller 13-21 ca pluss annehver lør 10-18

Jaok. Var jo ikke akkurat den beste lønnen da...Hvordan utdanning har du da?? Kun den hudpleierskolen eller har du videregående??

nei lønner er ikke sånn kjempe ;( men er litt forskjellig fra sted til sted da...men generlt lav når du er "vanlig" ansatt tror jeg.jeg tok det på videregående grunnkusr helse og sosialfag og vk1 og vk2 hudpleiefag.

Hmm, dere gjør meg litt skeptiske nå, skulle jo få positive ting, så kom igjen, si noe positivt [8D][:)]
Syns der virker som en spennende jobb, og frister veldig... [:)]

Back
Topp