Hudpleieprodukter

AnneS

Forumet er livet
VIP
Vi som prøver :)
Desemberlykke2017
Tips til god hudpleie for godt voksen hud?
Tenkte å kjøpe noe til mamma til jul :)
 
Hvilke typer produkter bruker hun fra før ? Hvilket beløp tenker du å bruke ?
 
Hvilke typer produkter bruker hun fra før ? Hvilket beløp tenker du å bruke ?
Det er nok mest antirynkekrem (tror det har vært elisabeth arden eller noe sånn) hun har brukt.

Jeg tenker noen 100lapper, kommer litt ann på hva jeg finner :) så et sted mellom 300-800kr, tenker jeg.
 
Forever living har gode produkter til litt eldre damer. Ellers liker jeg clinique sin serie:)
 
Det er nok mest antirynkekrem (tror det har vært elisabeth arden eller noe sånn) hun har brukt.

Jeg tenker noen 100lapper, kommer litt ann på hva jeg finner :) så et sted mellom 300-800kr, tenker jeg.

Hvis hun har bruker Elisabeth arden krem, ville jeg kjøpt feks ceramide kapslene, de er utrolig bra.
Både det med Hyaluronsyre og retinol passer nok godt.


Og for rett under en tusenlapp får du et utrolig flott gavesett med toalettmappe fra Elisabeth Arden , der får du også ceramide kapslene med. Jeg kjøpte det til svigermor et år, hun likte det godt.
 

Vedlegg

  • IMG_20211009_083456.jpg
    IMG_20211009_083456.jpg
    58 KB · Visninger: 11
Hvis hun har bruker Elisabeth arden krem, ville jeg kjøpt feks ceramide kapslene, de er utrolig bra.
Både det med Hyaluronsyre og retinol passer nok godt.


Og for rett under en tusenlapp får du et utrolig flott gavesett med toalettmappe fra Elisabeth Arden , der får du også ceramide kapslene med. Jeg kjøpte det til svigermor et år, hun likte det godt.
Takk for gode tips:happy:
 
Back
Topp