Hudpleie - strekkmerker

MissCherie

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Jeg vet det sies at ingen krem kan forhindre strekkmerker, men tenker fortsatt at en god fuktighetskrem/olje på magen ikke kan skade fremover. Noen som har brukt en de følte hjalp ved tidligere svangerskap?

Jeg fant en i forrige graviditet som er uten parabener og jeg fikk ikke strekkmerker. Men så ble jeg ikke så veldig stor da :-)

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Vedlegg

• 1409768049997.jpg
    1409768049997.jpg
    38,6 KB · Visninger: 19
Jeg brukte vichy strekkmerke krem begge de to andre svangerskapene pluss 6uker etterpå. Har kun 3-4 strekkermerker tilsammen, så vet ikke om d hjalp eller ikke. Denne gangen tenker jeg å bare smøre med fuktighetskrem. Bruker daglig en fra biotherm, pga eksem :)

Jeg brukte Wedela strekkmerkeolje forrige graviditet på brystet og mage etterhvert som den/de vokste. Fikk kun strekkmerker på lårene (de smurte jeg ikke:mad:).

Tror alt går på gener. Smørte meg ingenting sist. Har ikke er eneste strekkmerke. Ikke mamma heller etter 4 barn

[emoji173]️september 2012 [emoji173]️
[emoji173]️mai 2015[emoji173]️

Jeg fikk en del strekkmerker med storebror, men ingen med lillesøster.

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Takk for tips! Jeg vet jeg har anlegg for å få strekkmerker (fikk det da jeg plutselig la på meg etter tenårene, ennå jeg fortsatt var slank) så jeg vil begynne å smøre meg med en gang. Da har jeg hvertfall prøvd;-)

Back
Topp