Hudpleie- sos!

Niacinimid? Den skal ikke være exfolierende, eller? Spør fordi jeg ikke veit :hilarious: Jeg får teste det litt igjen. Kanskje jeg må kjøpe rensen deres også.. Jeg har kombinert hud, så den er ikke veldig fet overalt hvertfall. Den er ganske tørr der den er tørr men feit i t- sonen
Niacimamide er ikke en syre og skal ikke være eksfolierende nei :happy: Ser jo nå at du har skrevet at du ikke har vært fornøyd med the ordinary:joyful: Veldig ofte trengs det sterke produkter for å behandle akne topikalt, og det skla vi jo helst ikke bruke som gravide! Jeg ser ut som en kjøttkake om dagen selv, til og med bryst og rygg er dekket av kviser! Prøver å holde det litt i sjakk, men det er ikke så lett:p
 
Niacimamide er ikke en syre og skal ikke være eksfolierende nei :happy: Ser jo nå at du har skrevet at du ikke har vært fornøyd med the ordinary:joyful: Veldig ofte trengs det sterke produkter for å behandle akne topikalt, og det skla vi jo helst ikke bruke som gravide! Jeg ser ut som en kjøttkake om dagen selv, til og med bryst og rygg er dekket av kviser! Prøver å holde det litt i sjakk, men det er ikke så lett:p
Den har ikke flasset av nå igår kveld eller idag. Jeg tror det er den salisylsyren som har vært verst på den, men den skal jeg ikke bruke nå uansett så :hilarious: Jeg har fått så store porer og mer svarte prikker på nesa og haka, og får lettere kviser enn jeg pleier. Ikke bare i ansiktet. Men for hudormer er det vel salisylsyre som funker best så ehh :shifty::hilarious:

Mye kviser er både vondt og slitsomt, jeg føler med deg! Håper det retter seg iløpet av svangerskapet.
 
Du får prøve, men altså det kan jo være som hun over skriver også, kanskje ikke det er de som er optimale for hudtypen din. Det fonnes jo mange andre også man kan prøve.

Jeg var inne på skincity for en stund siden. Det var en stilig side. Der kan du få en hud analyse og produkt anbefalinger, pg min erfaring er at de har et variasjon av prisklasser samt gode produkttyper å velge mellom. Så kan jo være en ide å teste det også.:)
Og skincity har 20% på alle produkter denne uka! :joyful:

Hadde egentlig slått meg til ro med de produktene jeg har for graviditeten, men spørs om jeg må titte litt nå :smiley-angelic002
 
Back
Topp