Dordy** Glad i forumet 17 Des 2010 #1 Noen som har vært hos det pga acne/urenheter... Hva gjorde du og fikk du noe som hjalp deg med å bli kvitt kvisene? Takk for svar:)
Noen som har vært hos det pga acne/urenheter... Hva gjorde du og fikk du noe som hjalp deg med å bli kvitt kvisene? Takk for svar:)
L lmk88 Forumet er livet VIP Oktoberskattene 2015 17 Des 2010 #2 Jeg sliter med det på ryggen.. Og jeg fikk to type kremer som jeg smørte på dag og kveld.. Det hjelper veldig[:D]
Jeg sliter med det på ryggen.. Og jeg fikk to type kremer som jeg smørte på dag og kveld.. Det hjelper veldig[:D]
Dordy** Glad i forumet 17 Des 2010 #3 ORIGINAL: lmk88 Jeg sliter med det på ryggen.. Og jeg fikk to type kremer som jeg smørte på dag og kveld.. Det hjelper veldig[:D] Takk for svar:) Skal til hudlege på tirsdag og håper virkelig han kan hjelpe meg:) Hva heter kremene? Blir du veldig tørr av dem?
ORIGINAL: lmk88 Jeg sliter med det på ryggen.. Og jeg fikk to type kremer som jeg smørte på dag og kveld.. Det hjelper veldig[:D] Takk for svar:) Skal til hudlege på tirsdag og håper virkelig han kan hjelpe meg:) Hva heter kremene? Blir du veldig tørr av dem?