hudkrem!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
hvilken ansikts krem bruker dere?[:)]

Jeg bruker A-CREME.

Dermalogica Active moist[:D]

En krem som jeg har kjøpt i spania, Lubriderm heter den

Kilda Skindiver, den er god synes eg [:)]

er forhandler i lr å der har jeg finni favoritten min en helt vanlig for ansikt den er billig og huden føles myk!!!!

tenker dere på å forebygge rynker når dere velger hudkremer ?ja vi er en forholdsvis unge damer,men det er jo ikke til å stikke under en stol.jeg blir jo ikke yngre[:D]

vil heller begynne med en forebyggende krem nå mens jeg enda har mulighet.men hva hjelper,skal jeg slenge meg på en rykekrem slik som mamma bruker liksom[:o]

(oppdaga en rynke her om dagen å har fått det helt fra meg[:(])

Har ingen tro på rynkekremer jeg......
Tror mer på å holde huden ren og frisk ved å tilsette så lite som mulig på huden,
tenker på kremer osv......
Men der er hva JEG tror da.....[:D]

Mamma har aldri brukt noe spes med cremer, og har ingen rynker i en alder av 52 år[;)]

La praire bruker jeg men nå er den nesten tom[:(] den koster nemlig 3000kr så da få jeg bruke den jeg brukte før når den blir tom og det er shisheido sin[:)]

Og hvis noen lurer på hvem sinnsyke menneske som gidder å betale det for en ansiktskrem så er ikke det meg altså, jeg fikk den av min mor som har kjøpt den billigere av venninen sin som driver butikk

Jeg bruker nå ansiktskremen til Makeup Store. Men før så brukte jeg Decleor, siden jeg jobbet med merke der.

En lett dagcreme/gelè fra Biotherme

Bruker hudpleie produktene til Matis. Veldig fornøyd, og lukter veldig godt[:)]

ORIGINAL: Mamma_H

cosmica eller hva den heter bruker jeg... kjøpes på apotek
Samme her..Ble litt skuffet når de sa den grønne kremen ikke selges mer,men bruker en san liten boks nå også det grønne skummet.

Back
Topp