Huden svir:(

Haffani

Elsker forumet
Julegavene 2019
Nå de siste dagene har jeg hatt en ekstrem svie i magehuden rundt navelen. Kjennes som om det skal sprekke opp der, men huden er jo ikke tørr eller noe. Føles bare som om det seriøst ikke er mer å gå på der... Det er verst om kvelden, etter en hel dag med aktivitet. Noen andre? Synes det er en merkelig greie. Og spesielt vondt hvis jeg bøyer meg ned for å plukke opp noe fra gulvet for eks. Vondt!:(

har hatt noe lignenede, kjentes ut som om navlen skulle sprekke/revne for det kjentes så stramt ut... prøvde å smøre det men funka heller ikkje... så etterhvert begynte eg å klø, klare ikkje å la ver å klø når noe klør, så då har navlen min blitt til et sår :/ det gror heldigvis fort :)

Nå er det seriøst så vondt at jeg får tårer i øynene når jeg snyter meg eller gjør andre ting som krever et fnugg av magemuskel-aktivitet...:(

Uff da! Det høres jo grusomt ut.. har du snakka med jordmor eller lege? Kanskje du kan få noe som kan hjelpe?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huff det høres ikke godt! Prøve smøre med mandel-, raps-, eller soyaolje kanskje? Har du fått strekkmerker eller?

Nei ingen strekkmerker. Tar på litt fer krem bår det blir for ille. Idag er det litt bedre igjen. Legen sa bare at det kunne være en hud nerve som strakk seg. Nå er det tre dager til termin så jeg håååper at knøtt bestemmer seg for å komme i helgen. Orker ikke overtid:/

Back
Topp