Hu sover ikke!

gojinta_di

Flørter med forumet
Lille bolla mi er nå blitt 5 uker gammel! Og hun sover som en stein om natta, våkner 3-4 ganger for pupp, også sover hun videre til ca kl 9!! :-) men på dagtid er hun helt avhengig av meg! Hun sover max i 15-20 min av gqngen, og da oppå meg! Om jeg legger henne fra meg, så våkner hun etter 2 min og hyler. Når hun er våken er hun hvertfall ikke interessert i å ligge aleine! Men må ligge på meg! Fryktelig slitsomt i lengden! Hu veier jo over 5 kilo, så begynner å bli tung å bære på hele dagen.. Og skulle gjerne hatt mulighet til å gjøre litt husarbeid, eller bare fått slappet av litt!! :-P noen som sliter med det samme, eller som kanskje har noen tips til meg!?? :-)

Signerer Sara. Sjal eller sele. Og vi har det helt likt ;)

Enig med Sara, bæresele/sjal er genialt om man har en litt "klengete" baby og trenger hendene fri :-) Har du prøvd å gå tur og få henne til å sove i vogna? Første vår var typen som stort sett sov på oss. Begynte etterhvert å gå tur og hun sov så lenge vogna var i bevegelse. Etterhvert sov hun også litt etter at vi stoppet å trille og sov lengre og lengre strekk alene. Dette var noe som måtte gå seg til, men så herlig når hun hadde flere hviler til dagen på mellom 1-3 timer i vogna, selv om det innebar litt starthjelp (trilling) fra meg :-)

Min hadde også en slik periode, ble redda av meitai :) han er også ganske stor (5,6kg nå, 6 uker gammel) men er null problem å bære han i timesvis i meitai. Og jeg synes det er mye enklere å bruke meitai (min har sjalstropper) enn sele, behageligere også ;)

Ville prøvd sjal/sele da ja :-) mi jente har godt sovehjerte og kan sove alene på dagtid også, selv om inntil mamma eller pappa er å foretrekke da. Jeg ønsker meg ergobaby360 i gave :-)

Har det mye sånn jeg også ja:-) bæresjal er gull verdt da!

Storesøster var sånn. Måtte bruke bære sele for å få litt frie hender.

Bære sjal noe jeg skulle ha hatt de første ukene med lukas

Lille bolla mi er nå blitt 5 uker gammel! Og hun sover som en stein om natta, våkner 3-4 ganger for pupp, også sover hun videre til ca kl 9!! :) men på dagtid er hun helt avhengig av meg! Hun sover max i 15-20 min av gqngen, og da oppå meg! Om jeg legger henne fra meg, så våkner hun etter 2 min og hyler. Når hun er våken er hun hvertfall ikke interessert i å ligge aleine! Men må ligge på meg! Fryktelig slitsomt i lengden! Hu veier jo over 5 kilo, så begynner å bli tung å bære på hele dagen.. Og skulle gjerne hatt mulighet til å gjøre litt husarbeid, eller bare fått slappet av litt!! :p noen som sliter med det samme, eller som kanskje har noen tips til meg!?? :)
Han her er akkurat lik!:-P Armene blir laaange til slutt..! Men det går seg vel til etterhvert vil jeg tro..:-) Ikke mye man får gjort av huslige sysler mår de er sånn, men:-P

Back
Topp