Hu mor!

Jo takk, hyggelig å være her[:)]

Er det noe du lurer på da? Så skal jeg virkelig gå inn for å kvitte meg med all min empati og medfølelse, og kalle deg dust[&:]

Ehh, kommer ikke på noe jeg lurer på akkurat nå men gleder meg til å bli kalt dust[8D] Syns forøvrig det var teit sagt når jeg er helt ny her...

Hei Tammis
Jeg er en ganske fersk prøver på 27, og hvem er så du?

Tar dust tilbake[X(] Trokke jeg hadde klart å kalle deg det uansett. Veit at du er super![:D]

Hehe, det var det jeg visste, takk for det[;)]

Skjønner absolutt ingen ting jeg...[:D] Men velkommen Hu mor!

ORIGINAL: Hanne79

Skjønner absolutt ingen ting jeg...[:D] Men velkommen Hu mor!

He he samme her! Men velkommen iallefall [:)]

Velkommen!!!!
Men en ting: Kjenner dere værandre fra før??? Hu mor og alika

Hmmm, ugler i mosen[8|]

er ikkje dei to samme person?? første som slo meg.. men ka veit no eg[:D][:D] vist eg tar heilt feil.. so får no hu mor ha velkommen her... hehe[:D][:)]

vil bare ønske henne velkommen jeg [:)]

Vi er ikke samme person! Men tro hva dere vil....

Men kjenner henne fra før av. Hun er faktisk sjefen min[&:] der jeg jobber. En super jente!

Hun er nok ikke like bråkmaker som meg[:D]

ok eg har ønska ho velkommen eg og lengre oppe.. alle kan ta feil!![:D]

Heisan

Så hyggelig å se alle som har ønsket meg velkommen, takk til dere alle[:D] Og ja som Alika skriver så kjenner vi hverandre fra før, jeg er den store slemme sjefen hennes. Neida, ser ikke på meg selv som sjef gitt, det er kun på papiret. Alika er ei super jente som sa jeg måtte innom her, og her ser det da hyggelig ut. Vet ikke akkurat om Alika er noen bråkmaker da??[;)]

ORIGINAL: lilly80

Berre ein tanke: Hu mor= humor!! [:D]

Hehe, det var det som var tanken ja, og jeg har en ganske dårlig en og (humor altså) [;)] Skulle kanskje kalt meg Forhåpentligvis snart Hu mor da men...

[:D]hehe... velkommen er du vertfall!!!
Føler meg fortsatt ny her.. så eg "kjenner" ikkje til så mange.. Alika er nok ei ok person tenker eg.. eg er vertfall ikkje den rette til å uttala meg[:D][:D][:)]

Takk for det lilly80[:)]

Back
Topp