Hu derre Marit Bjørgen...

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Må da ha fryktelig kort svangerskap ;) står i media at hun er 4 mnd på vei idag.. I en annen artikkel står det at hun har 3 mnd igjen av svangerskapet.. ;) Hehe...
Er vel egentlig ikke noe av infoen som stemmer helt? ;)

Må da ha fryktelig kort svangerskap ;) står i media at hun er 4 mnd på vei idag.. I en annen artikkel står det at hun har 3 mnd igjen av svangerskapet.. ;) Hehe...
Tjajoo, han kan da vel være ca. 4 mnd på vei, kan hun ikke?

Tjajoo, han kan da vel være ca. 4 mnd på vei, kan hun ikke?

Ca ja... Vil tro hun er nærmere 5 mnd på vei siden hun er over halvveis da ;) men da e e det nok uansett litt mer enn 3 mnd igjen ;) sist jeg sjekket var svangerskapet 9 mnd :P

Jeg tror jeg leste 18 uker et sted i dag, så vet ikke helt hva som stemmer jeg :p

Jeg tror jeg leste 18 uker et sted i dag, så vet ikke helt hva som stemmer jeg :p
Hun sa i ett intervju at hun var over halvveis og hvis hun har termin i desember må hun vel være lenger på vei enn 18 uker uansett ;)

Hun sa i ett intervju at hun var over halvveis og hvis hun har termin i desember må hun vel være lenger på vei enn 18 uker uansett ;)
Haha, ja da stemmer det jo ikke. Menmen, er vel en grunn til at de er journalister og ikke matematikere..? :p Jeg har i alle fall planer om å være gravid i ni måneder og vel så det! ;)

Ja, det tenker jeg også :p
Har selv termin sent i desember og er snart 21 uker. Skjønner jo at hun ikke vil si noe akkurat når det er, så da blir det vel opp til journalistene å regne på egen hånd :p
Sikkert ikke for lett det da;)

Ja, det tenker jeg også :p
Har selv termin sent i desember og er snart 21 uker. Skjønner jo at hun ikke vil si noe akkurat når det er, så da blir det vel opp til journalistene å regne på egen hånd :p
Sikkert ikke for lett det da;)

Nei de sliter vist litt med å regne ut dette :P men trodde de fleste viste at et svangerskap varer i 9 mnd da ;)

Tror hun har termin i desember. Ble helt imponert da jeg så henne på tv i går, over hvor sprek hun fortsatt er :D

Tror hun har termin i desember. Ble helt imponert da jeg så henne på tv i går, over hvor sprek hun fortsatt er :D

Termin i slutten av desember;) bare media som ikke følger med på det hun selv sier

Jeg kunne godt vert med på å gått 7 mnd heller!! Hehe
Men det er nok 3 mnd igjen som stemmer. Hun gikk it med det for en stund siden, å da var hun 4 mnd på vei

Jeg kunne godt vert med på å gått 7 mnd heller!! Hehe
Men det er nok 3 mnd igjen som stemmer. Hun gikk it med det for en stund siden, å da var hun 4 mnd på vei

Hun skal ha i slutten av desember, så da er det vel ikke 3 mnd igjen ;)

Back
Topp