HTV tulletråd

Hurra, nå begynner det å komme litt pakker! De to i gavetråden er en super begynnelse [:)]

Natha90: din var jo søt da!

Hihihi...tror maggamor og stor og lillesprett sine htv har litt for mange sandaler og minst en katt [:D]

Tessy: den gaven din vil jeg se bilde av altså!!!
Den høres kjempe fin ut!

ORIGINAL: lille trille09

Tessy: den gaven din vil jeg se bilde av altså!!!
Den høres kjempe fin ut!

Skal prøve på det[:)]

Da har jeg lagt inn bilde![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Tessy_

Den var jo faktisk både morsom og søt da! [:)]

Hos meg eksploderte det kondomer og glidemiddel ut av konvolutten, mens tante og jentene mine hang over skuldra mi [:-] Skal si jentene var nysgjerrig på hva jeg hadde fått....[X(]

Hehe...så fin pakke du fikk Tessy_! Regner med den kommer til å få hedersplassen på stua!
Merker at jeg kanskje har bomma litt på denne gaven jeg skal sende[8D] Klarer aldri å matche den du fikk[:D]

ORIGINAL: lille trille09

ORIGINAL: Tessy_

Den var jo faktisk både morsom og søt da! [:)]

Hos meg eksploderte det kondomer og glidemiddel ut av konvolutten, mens tante og jentene mine hang over skuldra mi [:-] Skal si jentene var nysgjerrig på hva jeg hadde fått....[X(]

Hehehe... Så artig da [;)]

Ja, synes den var kjempe søt! [:D]

Håper det blir flere bilder i gavetråden snart. Det er så gøy å se gavene i tillegg til å lese hva som var i. Bildene som er der allerede er i alle fall flotte [:D]

ÅÅÅåå så synd jeg ikke rakk å være med[&o]

Såååå fin gave jeg fikk idag! I like it[:D] Skikkelig koselig jo! Tuuuuuuuusen takk[:D]

Kjedelig at det ikke er post i morgen. Kanskje noen tullevenner leverer gaven på døra? [8D]

ORIGINAL: Pogo

Kjedelig at det ikke er post i morgen. Kanskje noen tullevenner leverer gaven på døra? [8D]

Jeg gjorde det i forrige HV-runde faktisk!
Men ikke nå... Det gidd æ ikkje!

ORIGINAL: *Emilie*

er det mange som enda ikke har fått??
jeg trudde det skulle være noe i postkassen i dag (siden vi har vært borte) men neida[:(]

Sendefristen var jo på fredag. Det kommer nok mye gøy i løpet av neste uke [:)]

Ja, hvem har fått.....savner bilder[:D]

jeg trudde det skulle være noe i postkassen i dag (siden vi har vært borte) men neida[:(]

Har alle sendt?

ORIGINAL: Villemo26

Har alle sendt?

Jepp!

Vi vil se bilder!

venter på pakke,jeg venter på pakke.
VEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRR ppppppppppppppåååååååååååååååååå PPPPPPPPPPPPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE...
Flink til å synge??[;)]

Back
Topp