http://daapskjole.net/

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Jeg fikk aldri med meg om noen svarte på tråden min sist- om det var noen som hadde bestilt herifra til dåpen? Ser jo ut som om hun er kjempeflink..

Har bestilt derifra!
Er kjempe fornøyd! Hun gjør en fantastisk jobb[:)]

ORIGINAL: Cathis

Har bestilt derifra!
Er kjempe fornøyd! Hun gjør en fantastisk jobb[:)]

ååå så bra =) nå ble jeg glad... jeg skal kjøpe dåpsdress med tilhørende sko og lue tenkte jeg. men må jeg kanskje ta mål av gutten da? tror jeg må ringe henne..

jeg tok ikke mål av snuppa mi... tokbare utganspunkt i hvilken str. hun brukte da generelt på klær [:)]

ORIGINAL: Cathis

jeg tok ikke mål av snuppa mi... tokbare utganspunkt i hvilken str. hun brukte da generelt på klær [:)]

Okej.. Jeg er bare så redd det blir for lite.. Gutten blir rundt tre mnd når jeg må ha dressen ferdig. Skal jeg bare ta str 62 da? På sko og lue? (Jeg bare spør deg jeg..Hehe) Litt dumt at hun har så mye å velge mellom, blir vanskeligere da...

Vi bestilte dåpskjolen til snuppa her. Vi er veldig fornøyd med den. Damen som lager dem er kjempe flink [:)]. Kvalitet og flott sydd.

Når snuppa ble døpt var hun 3,5 mnd. Vi kjøpte dåpskjolen i str 68. Ble litt lang på armene, men svigermor la dem opp litt, og da ble det kjempe fint.

Bare for å ha sagt det så kommenterte presten vår at det var helt vanlig at dåpskjolene var litt store. Hadde ett eller annet med at de skulle vokse inn i dem, slik som de ville vokse inn i den kristne tro???

jeg bestilte der i går - så jeg har ikke fått kjolen ennå, men kan gjerne rapportere når den er mottatt

ORIGINAL: MoffePoff

Vi bestilte dåpskjolen til snuppa her. Vi er veldig fornøyd med den. Damen som lager dem er kjempe flink [:)]. Kvalitet og flott sydd.

Når snuppa ble døpt var hun 3,5 mnd. Vi kjøpte dåpskjolen i str 68. Ble litt lang på armene, men svigermor la dem opp litt, og da ble det kjempe fint.

Bare for å ha sagt det så kommenterte presten vår at det var helt vanlig at dåpskjolene var litt store. Hadde ett eller annet med at de skulle vokse inn i dem, slik som de ville vokse inn i den kristne tro???

Jeg er bare redd 69 komme til å bli altfor stort i og med at han skal ha dress og ikke kjole?

Vokse inn i sin kristne tro..? Den var ny.. Jaja :)

ORIGINAL: lenemor

jeg bestilte der i går - så jeg har ikke fått kjolen ennå, men kan gjerne rapportere når den er mottatt

Ja takk [:D] Hvor lang tid bruker hun på å sy ca?

Det står 4-5 dagers leveringstid, men jeg er usikker på om det inkluderer frakt. Vi får jo testet det ut nå da - jeg sendte henne mail i morges om at jeg hadde betalt (valgte forhåndsbetaling).

Jeg var forresten og kikket litt på andre sider, og så at det ofte er størrelse 74 som brukes - valgte allikevel å bestille i størrelse 68

ORIGINAL: lenemor

Det står 4-5 dagers leveringstid, men jeg er usikker på om det inkluderer frakt. Vi får jo testet det ut nå da - jeg sendte henne mail i morges om at jeg hadde betalt (valgte forhåndsbetaling).

Jeg var forresten og kikket litt på andre sider, og så at det ofte er størrelse 74 som brukes - valgte allikevel å bestille i størrelse 68

74 hørtes aaaltfor stort ut? [:-]

det var det jeg synes også - og vi satser på å døpe før august er et halvt år, og da får de som skal arve kjolen etter hvert gjøre det samme [;)]

Fikk forresten mail fra henne nå om at kjolen sendes i løpet av uken

Jeg har bestilt derifra og er kjempefornøyd!!
Kjolen kom innen en uke. Jeg har også gutt og han var 3 mnd da han ble døpt og kjolen bestilte jeg i str 68 og den passet. Hadde ikke ville bestilt noe mindre.. bedre at den er litt for stor enn litt for liten [X(]

ORIGINAL: *BabyBlue*

Jeg har bestilt derifra og er kjempefornøyd!!
Kjolen kom innen en uke. Jeg har også gutt og han var 3 mnd da han ble døpt og kjolen bestilte jeg i str 68 og den passet. Hadde ikke ville bestilt noe mindre.. bedre at den er litt for stor enn litt for liten [X(]

Så bra [:)] Jeg ser den ang kjolen, men siden jeg skal ha dress så er jeg så redd den skal bli for lang i bena... [8|]

Back
Topp