C
Celezte
Guest
Jeg fikk aldri med meg om noen svarte på tråden min sist- om det var noen som hadde bestilt herifra til dåpen? Ser jo ut som om hun er kjempeflink..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Cathis
Har bestilt derifra!
Er kjempe fornøyd! Hun gjør en fantastisk jobb[:)]
ORIGINAL: Cathis
jeg tok ikke mål av snuppa mi... tokbare utganspunkt i hvilken str. hun brukte da generelt på klær [:)]
ORIGINAL: MoffePoff
Vi bestilte dåpskjolen til snuppa her. Vi er veldig fornøyd med den. Damen som lager dem er kjempe flink [:)]. Kvalitet og flott sydd.
Når snuppa ble døpt var hun 3,5 mnd. Vi kjøpte dåpskjolen i str 68. Ble litt lang på armene, men svigermor la dem opp litt, og da ble det kjempe fint.
Bare for å ha sagt det så kommenterte presten vår at det var helt vanlig at dåpskjolene var litt store. Hadde ett eller annet med at de skulle vokse inn i dem, slik som de ville vokse inn i den kristne tro???
ORIGINAL: lenemor
jeg bestilte der i går - så jeg har ikke fått kjolen ennå, men kan gjerne rapportere når den er mottatt
ORIGINAL: lenemor
Det står 4-5 dagers leveringstid, men jeg er usikker på om det inkluderer frakt. Vi får jo testet det ut nå da - jeg sendte henne mail i morges om at jeg hadde betalt (valgte forhåndsbetaling).
Jeg var forresten og kikket litt på andre sider, og så at det ofte er størrelse 74 som brukes - valgte allikevel å bestille i størrelse 68
ORIGINAL: *BabyBlue*
Jeg har bestilt derifra og er kjempefornøyd!!
Kjolen kom innen en uke. Jeg har også gutt og han var 3 mnd da han ble døpt og kjolen bestilte jeg i str 68 og den passet. Hadde ikke ville bestilt noe mindre.. bedre at den er litt for stor enn litt for liten [X(]