HTC, Samsung eller Iphone?

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Ja, det er alternativene jeg står mellom.

HTC Desire HD

Samsung Galaxy S I9000

Iphone 4

Hva ville du valgt, og hvorfor?

Har htc og hadde glatt valgt den igjen[:)] Liker den mye bedre enn iphone. Samsung har jeg bare hatt en gang, men var fornøyd med den også[:)]

Du blir nok fornøyd uansett hva du velger[:)]

har nylig mottatt iphonen min og: jeg er fortapt...

når jeg ser på klipps via yuotube-blir jeg fascinert av bildekvaliteten-hvergang! ...det er ikke til å tro! det er perfekt bildegjengivelse..

Dessuten: har man iphone4 ..er man ikkke i tvil! da har man den beste der og da..inntil iphone5 kommer ut...

alt annet er og forblir iphone sin " wannabe"

Ingen over ingenvedsiden [:D]

Hvordan er den å holde i? Er så mange som sier den er "ekkel" å holde i vs iphone 3...

ORIGINAL: Hilly77

når jeg ser på klipps via yuotube-blir jeg fascinert av bildekvaliteten-hvergang! ...det er ikke til å tro! det er perfekt bildegjengivelse..

ORIGINAL: laffeline

Hvordan er den å holde i? Er så mange som sier den er "ekkel" å holde i vs iphone 3...

ORIGINAL: Hilly77

nå har jeg ikke holdt i en IP-3 ..så vet ikke....

men jeg får rett og slett hakeslepp av bildekvaliteten...

prøv selv om du har anledningen.

Jeg ville valgt HTC, jeg har htc desire og er SUPERfornøyd, aldri vært så fornøyd med mobilen før!!
Samsung kan jeg ikke fordra, møkkasamsung og iphone ville jeg aldri valgt uansett :-D

ORIGINAL: Gaga*

ORIGINAL: lnie

Jeg ville valgt HTC, jeg har htc desire og er SUPERfornøyd, aldri vært så fornøyd med mobilen før!!
Samsung kan jeg ikke fordra, møkkasamsung og iphone ville jeg aldri valgt uansett :-D

Åh håper jeg blir minst like fornøyd som deg[:D] Har Samsung nå, klar for å hive den for å si det sånn[8D]

Jeg fikk samsung Jet rundt november i fjor, 1. februar måtte jeg ha ny mobil for jeg klarte den ikke mer:P
Håper du også blir fornøyd, suuuuuuper mobil :D:D

HTC er bygget opp rundt android 2.2 som os, Samsung med android 2.1 som os, mens Iphone som kjent har iOS4.

Jeg vet at telefoner med android overhodet ikke kan sammenlignes med andre telefoner i samme merke som ikke har det.

Så det jeg lurer på er om du har en av de tre nevnte, og hvorfor du valgte den foran noen annen.

nye samsungene har desidert best skjerm.
men jeg er fornøyd med htc'en min...
iphone er ikke noe for meg (helt uten grunn)

Hvorfor velge 2.plassen når du kan ta vinneren? Når du først har fått klørna i en iPhone, går man ikke tilbake.. Er ikke tvil spør du meg

Har HTC og den har allerede vært på reprasjon en gang. Jeg er ikke fornøyd, og angrer på at jeg ikke kjøpte IPhone 4!!

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: 1pluss1?

ORIGINAL: merete_80

ORIGINAL: 1pluss1?

samsungen skal ha best skjerm, fikk jeg høre da jeg gikk 5på og kjøpte den for en mnds tid siden.. Større dritt har jeg aldri hatt!

Og jeg er strålende fornøyd med min Samsung Galaxy - så smaken er som baken!

ja bra noen liker den og da... Synes det er for dårlig å må lade den hver dag. Tåler jo ikke en liten samtale og en tur innom face liksom.. da dør den rimelig fort... Så som much for den bra skjermen..

Og jeg kjenner faktisk flere som liker den. [;)]

Men det er absolutt sant de sier om denne ladinga.. Venninna mi kjøpte den htcen forrige uke, og den må lades hver pøkka natt! Og det var en kveld ho var her, da skrudde den seg av pga null strøm.. Det er for dårlig mener jeg!

Fikk den anbefalt av en kompis som jobber på bedriftssiden til telenor - og han har testet noen telefoner.

Lurer på om valget faller på samsung, men er fortsatt veldig usikker.

Tror jeg må ta meg en tur i butikkene i morgen for å se og ta på telefonene.
[:D]

HTC Desire HD

Samsung Galaxy S I9000

Iphone 4

for den har alt, kan alt og er ALT [:D]

Hvor ofte må du lade den?

ORIGINAL: Atalie

HTC Desire HD

Samsung Galaxy S I9000

Iphone 4

for den har alt, kan alt og er ALT [:D]

ps iphone 4 har lithiumbatteri som ALDRI blir gammel/eller byttes...enda en pluss[8D]

vet ik. hvordan det er med de andre telefonene

Back
Topp