Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hilly77
har nylig mottatt iphonen min og: jeg er fortapt...
når jeg ser på klipps via yuotube-blir jeg fascinert av bildekvaliteten-hvergang! ...det er ikke til å tro! det er perfekt bildegjengivelse..
ORIGINAL: laffeline
Hvordan er den å holde i? Er så mange som sier den er "ekkel" å holde i vs iphone 3...
ORIGINAL: Hilly77
har nylig mottatt iphonen min og: jeg er fortapt...
når jeg ser på klipps via yuotube-blir jeg fascinert av bildekvaliteten-hvergang! ...det er ikke til å tro! det er perfekt bildegjengivelse..
ORIGINAL: Gaga*
ORIGINAL: lnie
Jeg ville valgt HTC, jeg har htc desire og er SUPERfornøyd, aldri vært så fornøyd med mobilen før!!
Samsung kan jeg ikke fordra, møkkasamsung og iphone ville jeg aldri valgt uansett :-D
Åh håper jeg blir minst like fornøyd som deg[:D] Har Samsung nå, klar for å hive den for å si det sånn[8D]
ORIGINAL: merete_80
ORIGINAL: 1pluss1?
ORIGINAL: merete_80
ORIGINAL: 1pluss1?
samsungen skal ha best skjerm, fikk jeg høre da jeg gikk 5på og kjøpte den for en mnds tid siden.. Større dritt har jeg aldri hatt!
Og jeg er strålende fornøyd med min Samsung Galaxy - så smaken er som baken!
ja bra noen liker den og da... Synes det er for dårlig å må lade den hver dag. Tåler jo ikke en liten samtale og en tur innom face liksom.. da dør den rimelig fort... Så som much for den bra skjermen..
Og jeg kjenner faktisk flere som liker den. [;)]
Men det er absolutt sant de sier om denne ladinga.. Venninna mi kjøpte den htcen forrige uke, og den må lades hver pøkka natt! Og det var en kveld ho var her, da skrudde den seg av pga null strøm.. Det er for dårlig mener jeg!
Fikk den anbefalt av en kompis som jobber på bedriftssiden til telenor - og han har testet noen telefoner.