HTC mobil

Mr.Darcy

Gift med forumet
med touch....

Dere som har...er dere fornøyd?
Hvilken "modell" har dere?

positivt og negatit tas imot med takk [:)]

jeg har HTC desire HD!

jeg ELSKER DEN!!!!
og finner faktisk ikke noe negativt med den!
den er så stor at touch er null problem! jeg trodde det kom til å bli vanskelig men funker supert syns jeg[:)] til og med sms.

eneste som er LITT irriterende er at den er litt forvirra:P den tror jeg er på vestlandet[8D] (det er sånn værprogram) men det er et problem som er på mange htc som har lastet ned nye programvaren, og de jobber med saken[:D]

Samboer har HTC Desire, og han elsker den. Hadde også valgt den hadde jeg hatt råd [:)]

Har HTC desire HD, og ELSKER den!
Uten om en ting, jeg lader telefonen hele natten..
Lader da mellom 6-7 timer..
Men etter tre timer er jeg tom for batteri, men tror jeg har vært uheldig med batteriet bare,
så skal kjøpe nytt [;)]

Har HTC Desire, er veldig fornøyd! Tar litt tid å sette seg inn i, og å koble til alt, men når det er gjort går det fint! [:)]
Anbefaler å innstallere taskkiller og wi-fi switch så blir det lettere å "drepe" programmer og å koble seg til trådløst nett hjemme.

HTC Desire. [:)] Kjempe fornøgd med min!
Kamera er ikkje så bra igrunn.. Men det e heilt greit. Elska den fordi. [8D][;)][:D] 

ORIGINAL: Virretrille

Har HTC desire HD, og ELSKER den!
Uten om en ting, jeg lader telefonen hele natten..
Lader da mellom 6-7 timer..
Men etter tre timer er jeg tom for batteri, men tror jeg har vært uheldig med batteriet bare,
så skal kjøpe nytt [;)]

du må aktivere batteriets ett eller annet[8D] husker ikke hva det heter!
og husker ikke helt hvordan man gjorde det, men tror det var, lade i 8 timer... lade ut fort, også lade i 8 timer.

en annen ting task killer! har du ikke det så er det MASSE aplikasjoner som står å trekker strøm

Har Desire, men ønsker meg Desire HD[;)][;)]
Men er kjempefornøyd med desire. Den har alt og litt til[;)]

Negative er at jeg ikke klarer å lage bildemapper[8D] Går sikkert ann, men hvordan har jeg ikke funne ut! Og det er litt dårlig batteri på den. Men det er vel fordi jeg bruker den mye og internett tar en del.

jeg har legend. ELSKER den! men har prob med den nå, så den skal en tur på sykehuset [8D]

jeg savner den skikkelig! gleder meg til jeg kan bruke den igjen!

Back
Topp