Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 9 Mar 2012 #1 Noen som har dette? Fornøyd? Jeg har nettopp bestillt meg ett... er mitt første nettbrett så er veldig spent
Noen som har dette? Fornøyd? Jeg har nettopp bestillt meg ett... er mitt første nettbrett så er veldig spent
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 9 Mar 2012 #3 Telenor? Bestilte den på nettbutikken i går
LittleMonkii Forumet er livet 9 Mar 2012 #6 Ja, fant det. Googlet bare. Virker som om det skal være veldig bra! Har lyst på, men vet ikke helt hvor mye jeg egentlig trenger det :p
Ja, fant det. Googlet bare. Virker som om det skal være veldig bra! Har lyst på, men vet ikke helt hvor mye jeg egentlig trenger det :p
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 9 Mar 2012 #7 Synes det var så billig , så måtte nesten slå til...hehe.. Så får jeg se hvor mye jeg kommer til å bruke det...
Synes det var så billig , så måtte nesten slå til...hehe.. Så får jeg se hvor mye jeg kommer til å bruke det...
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 9 Mar 2012 #8 dytter litt... Ingen som har denne?
Drømmeren Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Maiblomstene 2020 9 Mar 2012 #9 Dytter en siste gang