HTC eller Iphone??

Cathrine_86

Gift med forumet
Hva ville du kjøpt avHTC Desire og Iphone 4??

Er veldig i tvil nuuh, skal ikke kjøpe helt ennå, så da må jeg vurdere litt! [:)]

HTC Desire??? Elsker den....[:D]

Har aldri prøvd Iphone da, så kan ikke sammenligne for deg[;)]

Har HTC, ville nok valgt iPhone.. har ikke prøvd den men

Har htc desire. Og elsker den[:D] Liker ikke at batteriet sitter fast i iphone. Og der er ikke fremsiden. Kommer rett inn på menyen[:-]

Ingenting negativt å sei om Htc[:D]

Jeg har iPhone (ikke 4'ern da) privat og HTC som jobbmobil, og jeg synes uten tvil at iPhone er tusen ganger bedre enn HTC!!! Mye lettere å bruke, mye bedre touchskjerm (må jo trykke så hardt på HTC synes jeg), og mye bedre meny! [:)]

Har ikke prøvd HTC, men har iPhone 4 og den er rettogslett helt FANTASTISK[:D] Har ikke hatt iPhone tidligere..

Jeg stod i mellom de samme tlf og valgte HTC desire. Og jeg angrer meg for at jeg ikke heller kjøpte Iphone 4[&o]

Broren min har HTC Desire men jeg syns den er vanskelig å trykke på samt at batteriet ikke skal være like bra som på iPhone4 (kommer jo selvsagt an på hva du bruker den til, da) så derfor har jeg bestilt meg en iPhone :) Har aldri hatt det før men har hatt Mac nå i et par år og jeg elsker Apple, så da prøver jeg, hadde uansett bestemt meg for at jeg skulle ha iPhone en eller annen gang!

http://www.google.no/search?hl=no&source=hp&q=htc+desire+vs+iphone+4&aq=1&aqi=g10&aql=&oq=HTC+Desire+vs&gs_rfai=
Her var ganske mange treff :)

Har HTC Desire, superfornøyd[:D]

Har ingen av delene, men skulle jeg valgt hadde jeg nok valgt Iphone 4. Har HTC HD2 selv og den vil jeg si er myyye bedre enn desire og Iphone[:)] (Har testet ut begge)

Jeg sverger til apple´s produkter på stort sett det meste, har MacBook, iPod shuffle, iPod nano og selvfølgelig iPhone. Jeg kan så absolutt anbefale iPhone. Jeg har aldri vært så fornøyd med en telefon tidligere, elsker den! [:)]

iphone

prøvde venners både desire og ipgone(3gs), og synes desire virket gammel i forhold. elendig operativsystem, touch-teknologi, design etc. også finnes det så mye kule apps til iphone[:D]

Jeg har aldri hatt et appleprodukt før, så jeg er ikke svoren apple-tilhenger altså![8D] Men jeg må si at etter jeg kjøpte meg iPhone 4 og en venninne kjøpte HTC desire så er jeg ikke i tvil om hvilken som er best.. Jeg er utrolig fornøyd og synes at både brukervennligheten og designet er mye bedre på iPhone! I tillegg er batteriet bedre og dessuten er jo iPhone 4 en mye nyere mobil og det er ikke SÅÅÅ mye som skiller dem i pris (men det er jeg ikke sikker på altså da jeg ikke vet akkurat hvor mye man må ut med for en HTC, så ikke skyt meg viss jeg tar feil)..[:)]

Har ingen av dem, men kan anbefale sony enriksson experia mini 10 pro....
Utrolig deilig telefon...

Back
Topp