HTC Desire

*Vintermamma*

Forelsket i forumet
Noen som har denne telefonen her?

Hvordan er det med batteriet?
Jeg må lade min hver eneste dag, synes den går veeeeldig fort tom for strøm..begynner å bli nokså lei![:@]

Vet dere om det går ann å kjøpe nytt batteri evt pris? Eller kanskje jeg kan klage på det? Må jo være noe gale..[:'(]

Morsomt at du spør om akkurat det for jeg leste nettopp en artikkel som kanskje kan hjelpe deg! [:D]

http://www.dinside.no/849526/dobbel-batteritid-paa-htc-desire

Jeg ha ikke htc lenger, men har du skjekka at du ikke har på WiFi eller bluetooth'en eller andre program som spiser batteriet? Det er 340 timers levetid og 6,60 timer taletid på den, så med mindre du prater mye i telefonen så virker det som at det enten er noe galt med batteriet eller at du har programmer gående i bakgrunnen som forsyner seg grovt av batteriet ditt.

I dunno... Har bare noen erfaringer å komme med:0P

Takk for svar!

Dytter videre for å høre erfaringer fra andre som har den?!?[:D]

akkurat fått den?

Husker jeg slet også med batteriet på min tatoo i starten men det var rett og slett fordi jeg dillet så sinnsykt mye med den da [8D]

ha også det problemet ja - prøver den oppskiften jeg;)
Lade i 8 t med tlf på så 1 time med den slått av og en time til med den slått av;) Håper det hjelper!

skru av litt funksjoner så ordner det seg[;)] jeg elsker hvertfall min, og jeg har ikke det problemet, eller JO, men jeg snakker MYE i tlfen da[;)] del av jobben min [8D]

hvordan slår en av alt dette her da???? sånn at det ie går så mye støm???

Last ned "advanced task killer free". [:)]

sliter med samme problem [:@]
skal prøve det lade trikset.

Back
Topp