HTC Desire Hd!

Mannen min har visst kjøpt den til meg,så jeg lurer litt på om folk er fornøyd med den.
Den ser jo jo bra ut,utifra hva jeg har lest,hehe.

Nei, men vurderer å kjøpe så følger med ;)

Jeg har den, eg er vel fornøyd. men jeg synes at den er litt vanskelig å sende melding med, men det er sikkert for de at jeg har litt store fingre :p noen syns den er vaskelig å lære seg, heldigvis for meg så har kjæresten samme telefon. =D
Ja åsså her ikke kameraet så bra..d skuffet meg veldig egentlig! Må ikke være no mye bevegelse på det du skal ta bilde av!!

KickAss skrev:
Jeg har den, eg er vel fornøyd. men jeg synes at den er litt vanskelig å sende melding med, men det er sikkert for de at jeg har litt store fingre :p noen syns den er vaskelig å lære seg, heldigvis for meg så har kjæresten samme telefon. =D

Ja,mannen min ymtet frempå om det samme du nevner her,hehe.
Han har jo selvfølgelig testet den ut litt,sleipingen.
Men,greit å høre fra andre frøkner,hehe.

KickAss skrev:
Ja åsså her ikke kameraet så bra..d skuffet meg veldig egentlig! Må ikke være no mye bevegelse på det du skal ta bilde av!!

Ååå,fader....
Jaja,det får ikke blitt dårligere enn på den gamle tlf min,hehe.

Men det kan jo være fordi jeg ikke kan å bruke det skikkelig da..hehe 
Får håpe det!!

KickAss skrev:
Men det kan jo være fordi jeg ikke kan å bruke det skikkelig da..hehe 
Får håpe det!!

DA satser jeg på det,hehe.
For den skal visst være ganske kickass (haha)  på sånt.
Takk for svar iallefall!!

Jeg har den og det er ett helt elendig kamera om du skal ta bilde av noe annet enn ett stillestående objekt og batteriet suger bigtime. Ellers er telefonen fantastisk! emoticon

KickAss skrev:

Jeg stod mellom HTC Desire HD og HTC Desire Z, men valgte Z siden den har ut skyvbart tastatur. Den har litt mindre skjerm enn HD, men ellers er de mer eller mindre like.
Jeg er veldig fornøyd med min.
Hadde litt problemer med kamerat i begynnelsen, men er blitt flinkere til å holde telefonen stille...

Back
Topp