HTC Desire HD

Pregoen

Elsker forumet
Erfaringer? Vil du dele de med meg? [:D]

dytt

ORIGINAL: TinyGiny

dytt

Ingen som har denne telefonen?

Dytter for deg, for har lurt på denne tlf selv[;)]

Har riktig nok den uten HD, og er superfornøyd med den [:)]

Den er helt ok...bra på spill å slikt å du får til å ringe,jeg sliter med å skrive meldinger. Bommer på knappene [8D]  Dårlig kamera.. Men jeg er veldig glad i den da,men er litt vanskelig!!

ORIGINAL: KickAss

Den er helt ok...bra på spill å slikt å du får til å ringe,jeg sliter med å skrive meldinger. Bommer på knappene [8D]  Dårlig kamera.. Men jeg er veldig glad i den da,men er litt vanskelig!!

dårlig kamera? Det er vel en av tingene som er bra på den?

Går touchen på varme eller berøring? [:)]

JEG EEEEELSKER MIN DESIRE HD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D]

ORIGINAL: KickAss

liker kameraet da, men enig med knappene...legger den side lengst da når jeg skriver,men bommer titt og stadig[:)]

ORIGINAL: Sha

så bra! Må du lade den ofte? Og er touchen avhengig av varme eller berøring? [:)]

så bra! Må du lade den ofte? Og er touchen avhengig av varme eller berøring? [:)]

Batteri kapasiteten på den er ikke så bra, det er vel faktisk det eneste litt negative jeg kan si om den. Hvis du hele tiden har på bluetooth eller det trådløse nettverket på den så går batteriet fort. Ellers så er jeg kjempe fornøyd og absolutt å annbefale [:)]
Touchen trenger varme

lader den annenhver natt. men jeg bruker den MYE!!

og jeg tror den må ha varme[8D] jeg VET ikke, men det skjedde ikke noe når jeg trykte den på skinnsofaen nå[8D][:D]

lader den annenhver natt. men jeg bruker den MYE!!

og jeg tror den må ha varme[8D] jeg VET ikke, men det skjedde ikke noe når jeg trykte den på skinnsofaen nå[8D][:D]

haha okei! :) men var en til her oppe som nevnte varme så da er det sikkert det! [:)] takk for svar alle sammen! [:D]

Back
Topp