How to look good naked

lenemor

Forumet er livet
Noen som ser på?

Synes det er ganske facinerende hva Gok får til med damene han treffer, men jeg klarer aldri å tenke annet enn at han hadde aldri fått det til med meg - disse damene som kommer der har jo virkelig noe å fremheve - pene ben, pupper, midje, sprettrumpe eller noe annet som gjør at de ser flotte ut... jeg har fete ben, fete armer, dissemage, hengerumpe, hengepupper... blæh

Ser ikke på, men alle har jo noe som er bra,, det viktigste mener jeg er selvtillitt, da kan på en måte kroppen være så som så, ingenting som er så tiltrekkende som folk som liker seg selv....

Skjønner du ikke har like-meg-selv dagen i dag da[:)] Neida, vet hvordan det er å mislike kroppen sin, levde 20  år med å være altfor tynn, og hatt endel år med litt for mye nå.. men trives faktisk bedre med 10-15 kg formye enn 20 kg for lite...

Ja det er ganske utrolig hva han får til...
Har ikke sett programmet på lenge nå da, men regner med at han er like flink nå til å finne noe å fremheve hos hver enkelt.
Dessuten har vi ALLE noen ting som er verdt å fremheve![:)]
Og du lenemor har noen utrolig vakre øyne, et flott friskt hår og et levende ansikt!
(resten kan jeg ikke uttale meg om, for jeg har ikke sett deg.[;)])
Men han hadde nok fått seg også til å bli usannsynlig flott, til tross for at du er ei flott dame i dag!

ORIGINAL: Lehcar

Ja det er ganske utrolig hva han får til...
Har ikke sett programmet på lenge nå da, men regner med at han er like flink nå til å finne noe å fremheve hos hver enkelt.
Dessuten har vi ALLE noen ting som er verdt å fremheve![:)]
Og du lenemor har noen utrolig vakre øyne, et flott friskt hår og et levende ansikt!
(resten kan jeg ikke uttale meg om, for jeg har ikke sett deg.[;)])
Men han hadde nok fått seg også til å bli usannsynlig flott, til tross for at du er ei flott dame i dag!

Der har du det Lehcar - mitt good-naked-bilde skulle vært et portrett [:D]

Takk for kompliment forresten, setter selvsagt pris på det... når dobbelthaka forsvinner nå så kanskje jeg ser det selv også. Har startet på Grete Roede nå så snart er jeg en snerten snelle

Det som slår meg hver gang jeg switcher forbi er hvordan en mann som ser så merkelig ut kan vinne tilliten til disse damene. Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde hatt stoooore problemer med å tatt imot råd fra en som så så speisa ut - jeg ser i det minste normal ut om ikke annet.

ORIGINAL: namba

Det som slår meg hver gang jeg switcher forbi er hvordan en mann som ser så merkelig ut kan vinne tilliten til disse damene. Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde hatt stoooore problemer med å tatt imot råd fra en som så så speisa ut - jeg ser i det minste normal ut om ikke annet.

skjønner hva du mener, han er noget spesiell, men han virker veldig søt og omsorgsfull også da, og så får han dem til å bli vakre og selvsikre, så han er tydeligvis flink. Synes det er morsomt at han heter gok wan jeg - blir jo van gogh omvent (med litt godvilje da... og litt dårlig humor).

ORIGINAL: lenemor

skjønner hva du mener, han er noget spesiell, men han virker veldig søt og omsorgsfull også da, og så får han dem til å bli vakre og selvsikre, så han er tydeligvis flink. Synes det er morsomt at han heter gok wan jeg - blir jo van gogh omvent (med litt godvilje da... og litt dårlig humor).

Ja, det er en god kvalitet å få andre til å føle seg bra og han vet helt sikkert hva han holder på med (i allefall innen kvinnemote). Hadde han bare visst like mye om hva som ser bra ut på en mann[;)] 

Ja, det er en god kvalitet å få andre til å føle seg bra og han vet helt sikkert hva han holder på med (i allefall innen kvinnemote). Hadde han bare visst like mye om hva som ser bra ut på en mann[;)] 

Kanskje han trenger en dame til å hjelpe seg med det? Vi får koble han med Trinny og Susannah fra BBC's what not to wear så får de ta seg av han litt [:D]

Skulle gjerne hatt med meg han der på shopping! Tror han har litt peil på hva som kler den stooooore kroppen min[&:] 

ORIGINAL: Elimor

Skulle gjerne hatt med meg han der på shopping! Tror han har litt peil på hva som kler den stooooore kroppen min[&:] 

Ikke sant?? Jeg har jo ambisjoner om å gå ned 20 kilo, men selv etter at jeg gjør det har jeg bmi som sier at jeg er overvektig... skulle gjerne vite hvordan jeg bør kle meg, for jeg sitter fast i gamle klesvaner, jeg prøver aldri noe nytt!

Kanskje han trenger en dame til å hjelpe seg med det? Vi får koble han med Trinny og Susannah fra BBC's what not to wear så får de ta seg av han litt [:D]

Hehe, ja det hadde sikkert vært en god ide[:)]

ORIGINAL: Elimor

Ikke sant?? Jeg har jo ambisjoner om å gå ned 20 kilo, men selv etter at jeg gjør det har jeg bmi som sier at jeg er overvektig... skulle gjerne vite hvordan jeg bør kle meg, for jeg sitter fast i gamle klesvaner, jeg prøver aldri noe nytt!
Samma her! Jeg ender alltid opp med svart eller en eller annen uformelig kledning[&:]

Back
Topp