Hovudverk

Dugong

Forelsket i forumet
Eg har hatt konstand hovudverk i to dagar no, forferdeleg plagsomt. Pleier aldri å vera plaga med dette, og det har ikkje vore noko problem i tidlegare svangerskap. Eg drikk masse vatn, og paracet hjelper ikkje. Hadde første arbeidsdag i dag, og orker ikkje tanken på ein ny i morgon med dette hovudet.

Andre som har vore borti dette? Tips?

slites med det samme selv.. ingen råd desverre [&o]

Jeg har fagbrev i hodepine, kan nok mange tips men alle er forskjellige der også ndet som hjelper for en trenger ikke hjelpe for en annen desverre... Jeg kan kun jobbe 50% pga daglig hodepine og sover mye.
En kald klut i vann blandet med tre dråper peppermynteolje og fem dråper lavendelolje kan virke veldig beroligende på hodet dersom smertestillende ikke fungerer. Ha gjerne en klut i vann i kjøleskapet eller i fryseren.

Jeg sliter mye meg migrene til vanlig men det er alltid bedre når jeg er gravid. Men de siste par dagene har jeg hatt vondt i hodet, og det har jeg da ikke bedt om. Kjipt og jeg føler med deg ja. Kan ikke ta migrene medisiner heller om dagen nemlig...

ORIGINAL: Maanestråle

Jeg har fagbrev i hodepine, kan nok mange tips men alle er forskjellige der også ndet som hjelper for en trenger ikke hjelpe for en annen desverre... Jeg kan kun jobbe 50% pga daglig hodepine og sover mye.
En kald klut i vann blandet med tre dråper peppermynteolje og fem dråper lavendelolje kan virke veldig beroligende på hodet dersom smertestillende ikke fungerer. Ha gjerne en klut i vann i kjøleskapet eller i fryseren.

Har faktisk tilbrakt kvelden på sofaen med våt klut på hovudet. Behageleg, men fortsatt like vondt. Håper det forsvinn snarast!

Må sei eg har stor sympati for dykk som plagast med dette jamnleg, det må vera tøft.

Virker som det er mange som sliter med hodepine nå. Me 2. Har gjort det i et par uker, men mest om morgenen (i et par timer etter at jeg står opp). For meg hjelper det masse med en god, varm kopp kaffe=).

en sakl være forsiktig med eksotiske oljer!! vet ikke helt hvorfor men fikk streng beskjed om det når jeg skulle kjøpe lavendelolje...
det som er så sykt avslappende...

ORIGINAL: Dugong

Har faktisk tilbrakt kvelden på sofaen med våt klut på hovudet. Behageleg, men fortsatt like vondt. Håper det forsvinn snarast!

Må sei eg har stor sympati for dykk som plagast med dette jamnleg, det må vera tøft.

håper virkelig du slipper å være mye plaget, unner ingen det!

ORIGINAL: turteldue

en sakl være forsiktig med eksotiske oljer!! vet ikke helt hvorfor men fikk streng beskjed om det når jeg skulle kjøpe lavendelolje...

Kan hende det, men kan ikke tro fem dråper blandet ut i vann utgjør så stor fare..

ORIGINAL: turteldue

Kan hende det, men kan ikke tro fem dråper blandet ut i vann utgjør så stor fare..

er vel som alt annet. med måte...

Back
Topp