Hovner dere opp?

*fluffymama*

Glad i forumet
Mailykke 2018
Idag har jeg vært så opphovnet i fingre og tær at det har vært direkte ubehagelig. Når jeg står når ikke tærne i gulvet og skoene mine er for trange. Jeg måtte ta av gifteringen idag fordi det verket så[emoji87] Dette har vart i ett par dager nå. Skal sies at jeg sliter litt med ledd og muskulatur, men de mnd jeg har vært gravid har jeg ikke hatt vondt en eneste plass til tross for væromslag m.m. Har dere hatt disse problemene?

42b3e9cdb60fb91821c9c2b25e56f051.jpg

Har tatt av gifte ringen. Men har ikke vært veldig plaget med hovne fingre og tær ennå. Men med første var eg hoven i hendene hele svangerskapet. De siste mnd var eg også hoven i ansiktet og har hovnet opp i bena med første og mellomste. Så det er nok normalt, men kjedelig da. Håper hevelsen går ned slik du slipper å gå sånn lenge. Skal hjelpe å drikke masse vann og holde føtter høyere enn hjertet. Lykke til

Kanskje du har sittet litt ekstra mye de siste dagene? Julebord f.eks? Og spist mye salto og drukket lite vann? Bare noen forslag
Magnesium hjelper veldig godt hvis man er plaget med mye vann i kroppen og kribling/kramper i bena. Men hør med legen din for sikkerhets skyld

Jeg hovnet veldig opp i fingre og tær her en dag.. så kom jeg på at jeg spiste pinnekjøtt dagen før[emoji85]

Hmm...Ikke har jeg vært på julebord eller spist så mye forkjellig fra vanlig. Men virker som det går litt over nå :p
Takk for svar :)

Back
Topp