hovne lepper

Hu vidla

Elsker forumet
jeg og mor sitter her på kjøkkenet med ver sin pc plutselig så sier hun "næmen june du har hovne lepper"
"ehm....javel?" sier jeg

det er et fødsels tegn alle gravide som nermer seg fødsel hovner vist nok opp i leppene[8|]
i følge min "glupe" mamma.

har noen andre hørt det?
hun har jo hatt rett i nesten alt det som har skjedd i mitt svangerskap så begynte å bli litt nervøs men hun sa det kan jo fremdeles gå 3/4 uker til jeg føder men alikevel hovne lepper liksom wææææ jeg har neger lepper[:)](ikke vondt ment)
 
Ja, Jordmor sa det til meg idag [8D]
Hovne lepper, rundekinn, litt større nese enn vanlig var klare fødsels tegn [:D] hehe
 
jeg har også hørt at man får "fødelepper" når det nærmer seg.. jeg har hatt det litt av og på de siste 3 ukene uten at noe har skjedd [&:]
 
Såpass [8D]
Det forklarere jo en del. Har hatt det av og til i det siste og lurt litt på hva det kommer av.
 
føler meg mindre smart[:)]
har aldri hørt om det før jeg[:)]
 
ORIGINAL: dripdrop

Ja, Jordmor sa det til meg idag [8D]
Hovne lepper, rundekinn, litt større nese enn vanlig var klare fødsels tegn [:D] hehe

 
Har jeg hørt og... og jeg har INGEN av dem [&o]
 
hmmm.... aldri hørt om asså...[8|]
 
jaja...
 
ORIGINAL: Imogene

ORIGINAL: dripdrop

Ja, Jordmor sa det til meg idag [8D]
Hovne lepper, rundekinn, litt større nese enn vanlig var klare fødsels tegn [:D] hehe


Har jeg hørt og... og jeg har INGEN av dem [&o]

Jeg har heller ingen av de [&o]
 
ORIGINAL: **GulleDulle**

hmmm.... aldri hørt om asså...[8|]

jaja...
 
Jeg har fått bollekinn og bred nese - men ingen Angelina lepper ennå. Er egentlig veldig fornøyd med min nye nese, da jeg ikke er noen fan av min opprinnelige nese i hele tatt... Men bollekinna blir jeg ikke lei meg når forsvinner...
 
Har aldri hatt noen av de "symptomene"...
 
jepp jeg har fått skikkelig fødeansikt de siste dagene
 
Ja, enig med deg!! jeg kan ikke heller huske noe hovne lepper.. Men nesen var større og ansiktet, men det kom tidlig i svangerskapet pga vann i kroppen.. så tror heller det har litt med det å gjøre, men ikke hvet jeg.. [;)] husker faktisk at etter jeg hadde født, fikk jeg enda mer vann i kroppen, føttene mine var så hovne at jeg kunne ikke se knoklene/beina jeg kunne se tidligere... Og da sa jordmora at til og med etter fødsel kunne noen få vann i kroppen som ikke hadde hatt det tildligere i svangerskapet..
 
Back
Topp