Hovne fingre?

lilla83

Betatt av forumet
Trodde ikke man samlet så mye vann i starten av graviditeten? Har fra i går gått opp 1 kilo, og fingrene er så stive! Må liksom jobbe litt for å skrive på tastaturet... Håper ikke dette fortsetter for da ser jeg vel ut som en vannbalong om 34 uker..

Uff, det er vondt. Drikk mye vann og vær i litt aktivitet, det syntes jeg hjalp forrige svangerskap. Men jeg hadde ikke så tidlig da.

Har også hovna opp ,men masse vann og være i bevegelse hjalp her ,men jeg har ikke gått op i vekt jeg har gått ned 3 kg gleder meg til   time hos  ernæringsfysolog på fredag for tydligvis så tar spiren all næring jeg får i meg ,så håper jeg får noen tips og gode råd der på hva jeg skal gjøre  for går jeg ned noe mye mer nå  så  blir jeg bekymret   3 kg på en uke er  ikke  bra

Jeg også har fått en del vann i kroppen. Sprenger i hender og føtter spesielt. Gikk på vekta i stad of fikk sjokk, har gått opp tre kg på to uker!!!

*Belle* skrev:
Jeg også har fått en del vann i kroppen. Sprenger i hender og føtter spesielt. Gikk på vekta i stad of fikk sjokk, har gått opp tre kg på to uker!!!

Det er forhåpentligvis for det meste vann. Tor jeg skal prøve å få i meg litt mindre karbohydrater, de holder godt på vannet!

hoven, ja!!!! føtter og fingre er sykt hovne! føler egneltig hele kroppen har est ut, men har gått ned en kilo den sista uka da.... hm

Back
Topp