Hovne føtter

Ikke farlig. Ha dem høyt og drikk vann, sa legen min i fjor.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Jordmor spurte om jeg var hoven noen steder da jeg var på svangerskapskontroll, for det kunne være et dårlig tegn. Mener IKKE å skremme deg, er mulig jeg har en helt på trynet jordmor :P. Men kanskje lurt å sjekke det om det fortsetter? :)

Jordmor spurte om jeg var hoven noen steder da jeg var på svangerskapskontroll, for det kunne være et dårlig tegn. Mener IKKE å skremme deg, er mulig jeg har en helt på trynet jordmor :P. Men kanskje lurt å sjekke det om det fortsetter? :)

Det kan være tegn på svangerskapsforgiftning, MEN det er forskjellige grader av ødemer ( hevelser )! Derfor spør jordmor om dette da veldig mange får grad 1. Dersom det ikke hjelper med å heve bena og drikke mye vann, samt hevelsen blir større ville jeg kontakte lege/jordmor. Forrige svangerskap hadde jeg hevelser tilsvarende dette i nesten 6 mnd uten at det var noe farlig. Og etter fødsel ble de først større før de forsvant etter ca 5 dager.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg hadde det i går etter jobb..er veldig varmt her for tiden så tipper det er derfor..

Ble bedre etter å ha holdt føttene høyt en stund:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Jeg leste på nettet at hovne føtter kan være tegn på svangerskapsforgiftning etter uke 20..

Tror helst det er varmen som gjør det..

Hjelper å holde føttene høyt og drikke mye vann for min del:)

❤️️Termin 4.januar❤️

Ja, det er etter uke 20 man bekymrer seg for sf.
Hadde det selv i første svangerskap..

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Og protein i urin + høyt blodtrykk er de viktigste indikatorer. Vann i kroppen er veldig vanlig og ufarlig.
Kjøp sånne strømper på apoteket

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Back
Topp