Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, ikke bra..men sorry, holdt på å le meg ihjel når jeg leste kommentaren din. Så for meg at "lårene gikk rett oppi skoa"...Sliter veldig med det.. Er frisør, og etter p ha stått i 7-8 timer, ser det ut som t lårene går rett oppi skoa![]()
Ha ha, det skjønner jeg godtUff, ikke bra..men sorry, holdt på å le meg ihjel når jeg leste kommentaren din. Så for meg at "lårene gikk rett oppi skoa"...![]()
Uff..slitsomt!! Legg dem høyt
Jepp, når barna soverUff..slitsomt!! Legg dem høyt![]()
Kjenner følelsen etter en lang dag på jobb...Sliter veldig med det.. Er frisør, og etter p ha stått i 7-8 timer, ser det ut som t lårene går rett oppi skoa![]()
Vet jeg er alt for vrang selvKjenner følelsen etter en lang dag på jobb...her har det blitt så ille at jeg får nesten ikke jobbe, men vil ikke slutte helt før jeg har prøvd alt for å kunne jobbe litt i alle fall
![]()
Vet jeg er alt for vrang selvHadde sikkert vært lurt å spare bittelitt krefter til etter jobb også. Klarer nesten ikke å stå oppreis da jeg kommer hjem
![]()
Sant det, men er medeier i bedriften, og kom tilbake fra mammaperm 5.April.. Kan si det sitter litt langt inne å komme med en sykemeldingHøres ut som meg, du bør nok snakke med jordmor eller lege hvis det er ille. Ikke bra å bruke opp alle krefter på jobb heller for da står man på 100% uansett. Kanskje bedre om du jobber litt kortere dager elns.forferdelig å godta, men helse foran jobb er det jeg får beskjed om til stadighet
![]()
Sant det, men er medeier i bedriften, og kom tilbake fra mammaperm 5.April.. Kan si det sitter litt langt inne å komme med en sykemelding![]()
Nei, er ikke detSkjønner det! Heldigvis ikke mange uker til du må ut i perm da![]()