Hovne ben

Gullis!

Elsker forumet
Flere som har dette på kvelden? Har ikke hatt det med de andre, nå kom det snikende på:(

Har hatt det til tider. De gangene det har vært veldig varmt på jobb osv. Har hjulpet med å drikke nesten 3L vann til dagen...o_O

Sliter veldig med det.. Er frisør, og etter p ha stått i 7-8 timer, ser det ut som t lårene går rett oppi skoa :(

Sliter veldig med det.. Er frisør, og etter p ha stått i 7-8 timer, ser det ut som t lårene går rett oppi skoa :(
Uff, ikke bra..men sorry, holdt på å le meg ihjel når jeg leste kommentaren din. Så for meg at "lårene gikk rett oppi skoa"... :P

Uff, ikke bra..men sorry, holdt på å le meg ihjel når jeg leste kommentaren din. Så for meg at "lårene gikk rett oppi skoa"... :P
Ha ha, det skjønner jeg godt :) Poster et bilde etter jobb i dag hvis jeg tør :D

Godt det er flere enn meg, gleder meg til hvordan det ser ut med sandaler til sommeren;)

ImageUploadedByBV Forum1462549476.922146.jpgdette er lår rett i skoa :D Etter 8 timer stående på jobb :(

Kjenner følelsen etter en lang dag på jobb... :p her har det blitt så ille at jeg får nesten ikke jobbe, men vil ikke slutte helt før jeg har prøvd alt for å kunne jobbe litt i alle fall :)

Kjenner følelsen etter en lang dag på jobb... :p her har det blitt så ille at jeg får nesten ikke jobbe, men vil ikke slutte helt før jeg har prøvd alt for å kunne jobbe litt i alle fall :)
Vet jeg er alt for vrang selv :) Hadde sikkert vært lurt å spare bittelitt krefter til etter jobb også. Klarer nesten ikke å stå oppreis da jeg kommer hjem :)

Vet jeg er alt for vrang selv :) Hadde sikkert vært lurt å spare bittelitt krefter til etter jobb også. Klarer nesten ikke å stå oppreis da jeg kommer hjem :)

Høres ut som meg, du bør nok snakke med jordmor eller lege hvis det er ille. Ikke bra å bruke opp alle krefter på jobb heller for da står man på 100% uansett. Kanskje bedre om du jobber litt kortere dager elns. :) forferdelig å godta, men helse foran jobb er det jeg får beskjed om til stadighet :p

Høres ut som meg, du bør nok snakke med jordmor eller lege hvis det er ille. Ikke bra å bruke opp alle krefter på jobb heller for da står man på 100% uansett. Kanskje bedre om du jobber litt kortere dager elns. :) forferdelig å godta, men helse foran jobb er det jeg får beskjed om til stadighet :p
Sant det, men er medeier i bedriften, og kom tilbake fra mammaperm 5.April.. Kan si det sitter litt langt inne å komme med en sykemelding :D

Hm, hva med å forsøke støttestrømper?

Jeg sliter veldig med det i disse dager, og har ikke hatt mye hjelp av å ha beina høyt.. dem verker. Men et fotbad med kaldt vann har hjulpet kjempe masse☺ dypper føtta når jeg begynner å kjenne verving igjen.. vil nødig ha på støttestrømper i dette været.. kan ikke se det blir bedre med noe stramt,klamt og varmt?...

Back
Topp