Hovne ben

Vonk

Betatt av forumet
Flere som sliter med hovne ben? Mine føtter er
Hovne,høyre mer enn venstre! Har hatt kontroll sist uke uten at blodtrykk eller urin hadde noe utslag! Men føler benet blir verre! Hvor lenge går man me dette? Er det fare for babyen slik at en bør kontakte føden???
Håper noen vet!

Det er helt normalt med litt hovene bein, jeg sliter også litt med dette.. Jeg får lett hovene/verkene legger hvis jeg står og går mye.. Jeg har skaffet meg støttestrømper og bruker dette på dagtid og det hjelper faktisk [:)]

Jeg er veldig hoven i føtter, hender og ansikt. Det syntes også godt på vekt og noe forhøyet BT. Jordmoren vil derfor ha meg på kontroll hver uke nå fremover (for BT og urinkontroll).. Dette mtp svangerskapsforgiftning. Men jeg har veldig mye væske i kroppen nå da..
Er mer hoven på venstre side av kroppen.
Du kan kanskje kontakte lege eller jordmor på mandag, hvis det er lenge til du skal på svangerskapskontroll. Tror ikke det er noe som er farlig, så lenge det ikke er meget store væskemengder..

Jeg sliter med mye nå...men d er sånn 1/2-2/2 med vann...så ikke d værste...men d kan bli ekkelt og ubehagelig når jeg tar av sokken og ser at d er store søkk i ankele som er så dype som en-to cm[X(][:o] Men trøst deg med at d ikke er farlig ,ikke hvis du ikke har masse andre symptomer i tillegg...og d forsvinner...bostavelig talt renner av deg etter fødsel[8D]

jeg vet veldig lite om det å ha vann i kroppen! har ikke hatt det i mine andre svangerskap.. men har i beina denne gang!
Jeg vet bare at så lenge blodtrykket mitt er bra har det ingen betyning.. [:)] men om du føler det har blitt verre kan du jo ta entlf til lege eller jordmor på mandag å bare spørre! [:)]

Back
Topp