Hovne ben

*MammaLykke*

Glad i forumet
Noen som har fått det?

Igår kveld så var brått bena mine kjempehovne.... Eller føttene... Det var litt ekkelt,
for jeg vet jo at det kan være et tegn  på svangerskapsforgiftning... [&:]
Også er det jo ganske tidlig å begynne m det alt nå...

Noen som vet?

samme her, og jeg var også redd for akkurat det samme. Men i følge min lege (var der i går) så sa han at hovne ben er normalt pga vann. Så lenge blodtrykket ikke er høyt og noe andre greier jeg ikke husker i farta, så er det ingen fare[:D]

det kan også være vann i kroppen.
har du gjort mye i dag?? etter en lang dag kan bena fort hovne opp pga vann.
er det begge bena?

Kan og være vann, var vedlig plaget med dette forrige svangerskap[:-]

Da satser vi på det...

Nei, hadde ikke gjort mer enn vanlig egentlig... var på hyttetur og slappet helt av igrunn..
Tusen takk for svar! Betryggende... Har tenkt så mye på det... Er litt bedre idag!

bekymret meg forferdelig jeg også, men legen beroliget meg da. Om du fortsatt er usikker, så ville jeg bestilt en time[:D] Mest sannsynlig er det kun vann, og helt normalt[:)]

Ja jeg kommer til å bestille meg en time påmandags morgen for å være helt sikker :)
Må passe på meg selv og bebisen... [:)] Mest sannsynlig er det som dere skriver her..
Når mamma gikk gravid med meg, som er nr 2 av 3 jenter, så fikk hun alvorlig svangerskapsforgiftning så er nok litt bekymret av den grunn... Er veldig lik mamma på alle måter!

Skjønner du blir bekymret ja.. man kan si og berolige alt man orker, men det roer nok mest fra en lege[:D] lykke til[:D]

Jeg har også håvne bein, men legen sa at det var vann.. Testa di der støttestrømpene.. Det gjør jo bare KJEMPEVONDT!! Funker sikkert for noen, men IKKE for meg

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Jeg har også håvne bein, men legen sa at det var vann.. Testa di der støttestrømpene.. Det gjør jo bare KJEMPEVONDT!! Funker sikkert for noen, men IKKE for meg

Eg går med det kvr dag.. Er veldig ubehagelig, men det er for åreknuter..

Ja bestille deg en legetime eller bare levere en urinprøve for å se at den er ok[:)]

: carina marie

mamma har også hatt tre svangerskap. med meg fikk hun alvrolig svsk forgiftning.
og dde to andre var ikke normale de heller. første ville ut for fort. 3.5 mnd før tiden og lillebror ville ikke ut i det hele tatt. (dette var den snille historien

Men det gikk veldig fint med forrige min. Håper det gjør det denne gangne også

Huff da Camah... Hatt skikkelig uflaks henne da... Mamma har heldigvis født normalt med alle 3... Forholdsvis raske fødsler! Jeg vår årets raskeste fødsel [;)][8D] Hihi!!

Har født en jente og det gikk flott! Hun var en liten stjernekikker ;)

Vi satser på at det går bra[:)][:)]

Back
Topp