hovne ben/ankler

schnuppa

Forumet er livet
Er det flere som i disse varme dager merker at bena er litt mer hovne enn før? Jeg får det spesielt om jeg har stått eller gått mye.. [8|][8|]

Jepp....spesielt i denne varmen.... Er helt avhengig av å sitte/ ligge med bena opp flere ganger om dagen... Er helt vanvittig varm!!!! [&:]

Uff, lurer på hvordan de ser og føles ut når terminen nærmer seg...[&:][:-]

Er ikke vant til at bena føles som flytebrygger.. [8|][8|]

merker deg VELDIG godt. Skulle besøke noen igår men måtte stoppe på en bensinstjasjon på veien. Fikk ikke plass nedi sandalene lenger, og uten sko klarer jeg ikke kjøre. Måtte helle en og halv liter kaldt vann over beina for å få på meg skoa og kjøre hjem igjen :S

Blubb blubb

Jepp, begynner å hovne opp litt ja.
Samboeren lo seg skakk her om dagen, da hadde jeg ikke oppdaget det selv enda..[:@][:D] Føler meg deiligere og deiligere for hver dag som går[8|] not!

ja merka det ej oxo.. idag når ej va på moa so hovna den handa so ej bar handlenetta me skikkeli opp!! såg domt ut hehe , so ej måtte sette mej ned å masere handa hehe..
ellers so merka ej at d følast ut som om skoa skal til å sprekke vist ej he gått ei stond! hehe
men , men... det verte vel berre verre til nærmare termin en kjeme ???
hjelpe ikkje noke særli dinna varmen ivertfall :)
men det nærma sej no jente , snart e det vår tur ! juli e kje långt onda[:D][:D]

Forrige gang merka jeg det ikke før 2 uker før fødsl. Men i dag, etter å ha sittet på møte på jobben fra 9-1530 hadde jeg sinnsykt spreng i bena. De ser ikke så hovne ut, men det kommer sikkert av at jeg har gått ned i vekt. Men for meg osm vet hvordan de pleier å se ut, var de veldig hovne. Håper det ikke blir verre....
Hovner dere opp i hendene også?

Melder meg på her jeg også. Får sokkemerker de-luxe etter en dag på jobben. Nå kan jeg jo endelig bruke sånne ankelsokker som ikke strammer over leggen, men i forrige uke hadde jeg sokkermerker ett døgn etter at jeg tok av meg sokkene-hadde skikkelig hakk inn.. [8D]Får liksom ikke sittet så mye høyt med bena på jobben, så de er veldig slitne når jeg kommer hjem..

2gang :

jepp , merka det i går når ej va på shopping at den handa so ej bar me hovna skikkeli opp , den andre hovna berre litt opp...

Jeg tror jeg har vært utrolig heldig så langt.
Kan merke at jeg hovner litt opp om kvelden, men bare sånn at sokkene etterlater dypere groper enn ellers. Går jeg uten sokker merker jeg nesten ingenting.

Tror det er viktig å drikke masse vann, og så hørte jeg at ananas skulle være bra som vanndriver [:D] Og fersk ananas er jo bare sååå godt da. Så  i går spiste jeg en halv en, og sparte den andre halve til i dag[:D] mmm gleder meg til etter middag.

hørt at eple oxo ska være bra å ete vist en hovna opp ??

Back
Topp