Hovne bein

Lottelott

Elsker forumet
Jeg har sååå hovne føtter, det er så smertefullt, noen råd for å "forebygge"?
Kjennes nesten som huden skal sprekke oppe på fotbladet [:(] Skikkelig ubehagelig! Vet jeg har mye vann i kroppen, men det må da være noe som kan lindre?

Jeg har samme problem. Trenger også noen råd. [;)]

Beina høyt og drikk vann, masse vann sier de hjelper ..
 Men ja skikkelig ubehagelig !!!

ORIGINAL: Ralh

Gjør da det, men syntes ikke det hjelper en dritt!!! [:(] Men takk for tips da :)

tøye føttene litt.. sitte med beina høyt å trekke fotbladet bakover.. holde og slippe.. skal kjenne det tar litt.. [;)] Vet ikke om det funker, men verdt et forsøk..? Har også veldig hovne føtter, men har heldigvis ikke noe vondt.. Men jm ga meg det rådet for å forebygge i allefall..

ORIGINAL: Lottelott

Gjør da det, men syntes ikke det hjelper en dritt!!! [:(] Men takk for tips da :)

Syntes heller ikke det hjelper noe særlig ... glemte skrive støttestrømper, det som funker best for meg ...

ORIGINAL: Lottelott

Syntes heller ikke det hjelper noe særlig ... glemte skrive støttestrømper, det som funker best for meg ...

Er ikke støttestrømpiser dyrt da? Med tanke på at jeg ikke har så lenge igjen liksom? Skal til legen igjen i morra, så får spørre han og da.. ;)

koster rundt 150 tror jeg, så billige er de ikke. Men det er jo noe som er smart å ha i hus uansett.. bra på flyturer og lignende [:D]

Hver dag drikker jeg bøttevis med vann og sitter MYE med føttene høyt for å forebygge.... på hytta i helga følte jeg ikke helt for å sitte med beina på bordet hele tiden (var der sammen svigers), og drakk heller ikke mye vann,
resultatet var faktisk vann i den ene foten!! [:-]
Så når vi kom hjem igår ettermiddag var det tilbake til gamle vaner,
og vannet ble faktisk borte igjen....enn så lenge [:)]

Back
Topp