Hovne bein!!

Sykemeldt og beskjed om å kjøpe støttestrømper og drikke mer vann, ligge med beina høyt og ta urinprøve hos jordmor i mårra..
Han legen er ikke så inni sånt, men da jeg viste han bildene fra i går fikk han store øyne for å si det sånn :p

Sykemeldt og beskjed om å kjøpe støttestrømper og drikke mer vann, ligge med beina høyt og ta urinprøve hos jordmor i mårra..
Han legen er ikke så inni sånt, men da jeg viste han bildene fra i går fikk han store øyne for å si det sånn :p

Så bra han tok det på alvor! For meg har støttestrømper (kjøpt på apoteket) hjulpet en del. Men nå tror jeg du hadde en del mer hevelser enn meg..

Så bra at legen tok deg på alvor. Får håpe det blir bedre nå :)

Så bra han tok det på alvor! For meg har støttestrømper (kjøpt på apoteket) hjulpet en del. Men nå tror jeg du hadde en del mer hevelser enn meg..
Så bra at legen tok deg på alvor. Får håpe det blir bedre nå :)

Kjøpte støttestrømper på apoteket og har dem på meg nå ;) Ganske behagelig foreløpig, men jeg ser ut som bestemor sine bein :p
Ble bare sykemeldt 2 dager da - så skal nevne alt dette for Jordmor i mårra og 8/6 hvis det ikke er bedring.
Får bare ta det med ro i noen dager og håpe på at det går seg til

Glad du ble sykemeldt frem til JM får tatt en vurdering :-) Støttestrømper gjør susen, og vann fordriver vann så det høres fornuftig ut. Da krysser jeg fingrene for at alt er bra imorgen, og at det ikke er noe å bekymre seg over, men veldig bra du får det sjekket :-)

Husk også å ikke spise salt mat/ferdigmat med mye salt, det binder vann til kroppen.

Hei :)

Har du vært hos JM og hvordan går det med deg?

Jeg var på OUL i dag og med støttestrømper i hele går. beina høyt og kjølig har hevelsene gått betydelig ned, så hun var ganske klar på at det var vann pga varmen og alt for lange dager på jobb som var årsaken.

Neste kontroll blir 8/6 med vanlig urinprøve og blodtrykk ;)

Jeg var på OUL i dag og med støttestrømper i hele går. beina høyt og kjølig har hevelsene gått betydelig ned, så hun var ganske klar på at det var vann pga varmen og alt for lange dager på jobb som var årsaken.

Neste kontroll blir 8/6 med vanlig urinprøve og blodtrykk ;)
Sååå godt å høre :-D Hvordan var det på OUL? :-)

Sååå godt å høre :-D Hvordan var det på OUL? :)

Det gikk fint :)

Jeg må tilbake om 3 uker for å få sjekket hjertet ordentlig. Han var så turbo og hadde armer og bein i veien hele tiden, så når hun fikk hjertet i riktig vindu, så tok han en salto og la seg andre veien ;)

Det blir en gutt :) Den tissefanten var veldig synlig :p

Det gikk fint :)

Jeg må tilbake om 3 uker for å få sjekket hjertet ordentlig. Han var så turbo og hadde armer og bein i veien hele tiden, så når hun fikk hjertet i riktig vindu, så tok han en salto og la seg andre veien ;)

Det blir en gutt :) Den tissefanten var veldig synlig :p
Sååå moro! Gratulerer så mye :-) Godt med aktiv baby, men også bra de sjekker på nytt :-)

Back
Topp