Hovne ankler....?

~moonlight~

Elsker forumet
Synes jeg begynner å få hovne ankler jeg.. Er det noe bra tegn? Aldri hatt merker etter sokkene før.. Og før klarte jeg å ta rundt anklene mine (de er veldig tynne..hehe) men det får jeg ikke til nå.. Har ikke noe vondt eller noe da.

Jeg har fått veldig mye vann i leggene, de er hovne og vonde. Kjennes ut som om huden er for trang. Og da legen skulle kjenne på de gjorde det vondt bare hun tok på de. Hun kunne konstatere ødem i beina. betyr vel vann det da. Jeg får lett merker etter sokker, bukse, bare jeg tar på de.
Tip jeg har hørt er å drikke mye vann og ha noe kaldt på beina:)

Uff, det är inte gott när det känns som fötterna ska sprängas! [:'(]
Jag har en god avkylande fotkräm som samboern är vackert tvungen till å massera in läääänge varje kväll, och så har jag lagt en kudde (pute) under övermadrassen nere vid fötterna för å få dem lite högre upp...På det viset slipper jag sparka bort kudden, för jag är en stor roterande valross i sängen för tiden [:D]

Tyne anklene dine ja :) hihi. Jeg får skikkelige sokke-merker jeg også. Men heldigvis tyter det ikke ut over skoene hvertfall (enda...).

ORIGINAL: trudeba

Mhm! Jeg har begynnt å få det litt den siste måneden nå.. Merker det spesiellt godt om kvelden (både legger, ankler og etterhvert ansiktet)!
og fingrene!! har tatt av ringer nå i tilfelle,vil ikke at de må bli klippet av[:(]

Vann det!

jeg har fått DE stokkene til bein. Har noen støvletter jeg vanligvis bruker med olabukser nedi. Men nå får jeg ikke plass og kan bare bruke dem til skjørt og strømpebukser.....æsj!

Velkommen i klubben- hatt det lenge. Ringer og sokker er uting begge deler for tida, hadde det vært opp til meg hadde jeg gått i sommerkjole og slipperser på jobb nå jeg :D

ORIGINAL: glimt_i_magen

Tror det er helt normalt, og i hvert fall om du får jente... Jeg har ikke merka noe til vannet enda, men jeg føler meg ufattelig hoven i hele meg. Men er bare jeg som ser det ^^

Har hatt MYE vann med alle tre guttene, tror lite på at det har md kjønn å gjøre. [8D]
Føles som om jeg går på nålepute på morningen når jeg står opp.[&:] Og tærne er helt lubne, ser snodig ut....[:'(] Vises ikke så godt i ansiktet enda, heldigvis. Men det kommer vel.[&o]

Sliter med det samme selv og har gjort det en stund. Jeg får skikkelig hovne ben på kvelden, ikke mye pent.

Jeg har også fått mye vann i bena de siste uken, og jeg ha gått så langt at jeg har kjøpt meg støttestrømper. tro det eller ei det hjelper

Det er ganske vanlig at det samler seg vann rundt omkring i kroppen når det nærmer seg slutten av svangerskapet, det har begynt og samle seg hos meg nå også.
Pass på og hold bena høyt så ofte du kan, prøv og unngå mest mulig salt (binder vann) og drikk mye vann. Det skal hjelpe.[;)]

Back
Topp