Hovna opp nedentil?

Klaramor

Elsker forumet
Syns plutselig at jeg har hovna litt opp nedentil... Ihvertfall noe som føles andeledes ut der nede. Mykere på en rar måte...? Merket det da jeg dusjet i dag morges!! Hva kan det være? Noen andre som har lagt merke til dette?

Ja, har også fått jordmor til og kikke. Helt normalt.

jepp! ifølge jm kom det av at det var mer blod der nede, og noe med at babyen pressa litt på :)
var visst helt normalt
Thank you!! Blei litt perpleks der jeg sto å vaska meg i dusjen :) tenkte meg det kunne være noe med nedpress.. Kan det bety at bebisen har festa seg? Eller ihvertfall gravd seg ned til riktig stilling!? Hope so!! Kjenner også små stikk i lysken jeg... Rart...

Good! Kjenner du også små stikk i lysken?
Jeg kjenner at hun dytter hodet ned der. Litt ubehagelig :P
Men hevelsen kommer av økt blodtilstrømning og tyngden fra livmor :) knip knip :)

Ja har også merket forskjell, hoven og litt rar/anderledes enn vanlig, men som de andre sier er det normalt :)

Jeg er også hoven, og så har jeg lynende smerter/svie i lysken og over skambeinet. Men det er vel helt normalt...

Ja, man blir visst mer hoven. Har merket det selv for noen uker siden, lagt på meg der liksom. Blitt litt bollete :wtf: Men det er vel sånt som forsvinner igjen. Jeg har også lynende smerter i skambeinet, eller symfysen som det også heter. Jordmoren sa på kontroll i dag at det er fiberbrusken som sitter der hvor beina foran i bekkenet møtes, som blir øm og vondt. Stemmer akkurat med der jeg har vondt. Vondt når man går og beveger beina sideveis. :confused:

Ja, man blir visst mer hoven. Har merket det selv for noen uker siden, lagt på meg der liksom. Blitt litt bollete :wtf: Men det er vel sånt som forsvinner igjen. Jeg har også lynende smerter i skambeinet, eller symfysen som det også heter. Jordmoren sa på kontroll i dag at det er fiberbrusken som sitter der hvor beina foran i bekkenet møtes, som blir øm og vondt. Stemmer akkurat med der jeg har vondt. Vondt når man går og beveger beina sideveis. :confused:
Ha ha, å nei.. Håper det ikke er bollemus :o ja, forsvinner nok etter fødsel.. Bare veldig merkelig da!

Back
Topp