Hovent øye

camika

Forumet er livet
Gaute hovna opp på ene øyet i går, og i dag er han enda litt verre[8|] Jeg tenkte det kanskje var en øyebetennelse på tur, men det ser ikke ut til å plage han. Er det noen som har en ide på hva det kan være? Det er forøvrig samme øye som han hovna så opp i før jul[8|].

Ingen anelse jeg, men ville tatt han til legen for å sjekke det.... Skummelt med øyer[&:]

Jeg vet ikke!!!
men bra at det virker som om det ikke plager han noe da!
håper det går over fort[:)]

jeg ville tatt han med til legen, greit å få sjekket det da!!

Aner ikke, det kan ikke være noe slags allergi? Jeg har av og til hovnet litt på et øye, men egentlig mest at det blir en stor "blemme" under øyet, og det klør og blir litt rødt, jeg inbiller meg det er noe jeg reagerer på, men har aldri funnet ut hva. Det gikk ganske fort over da. Varte det lenge med Gaute før jul?

Han er hoven og litt rød på øyelokket.Før jul så fikk han kortison, så da gikk det ganske fort over. Jeg kan tenke meg til at det er allergi av et eller annet slag. Er det ikke gått ned til i morgen så kommer jeg til å ringe legen.

ORIGINAL: camika

Han er hoven og litt rød på øyelokket.Før jul så fikk han kortison, så da gikk det ganske fort over. Jeg kan tenke meg til at det er allergi av et eller annet slag. Er det ikke gått ned til i morgen så kommer jeg til å ringe legen.

Ja, gjør det!

I dag er han heldigvis mye bedre[:)]

Han har ikke fått det vi kaller for sti på øyet da?
Når jeg får det hovner bare øyet mitt opp, men når sambo får det hovner han opp, klør og svir han.

ORIGINAL: camika

I dag er han heldigvis mye bedre[:)]

Så bra![:)]

eneste jeg kan tippe som ingen har sagt til nå er at han kan jo ha fått noe inn på øye, da vil iallefall legen sannsynligvis se det.. (noe rusk) men siden han nå er bedre kan han jo ha blunka det ut.

Back
Topp