HOVENT ØYE

Eldorado

Forumet er livet
Fikk kjempe vondt i det ene øyet i går kveld. Vondt og ta på, og vondt og blunke.
I dag våknet jeg med et veldig hovent og enda vondere øye [&:] Lurer på hva som har skjedd jeg..
Kan man få hovent øye av øyekatarr feks? Har veska litt fra øyet gså, så derfor jeg tenkte det kunne være det..
hmm.. håper jeg ikke smitter Julie :(

Ja høres ut som en øyebetennelse av et slag! Er jo lett å få når en driver å skifter bleier o.l, og gjerne får rusk i øyet og gnir seg uten å ha vasket hendene! Få legen til å se på det så du får en salve kjapt før det blir verre[;)]

jeg hadde noe lignende for bare ett par-tre uker siden og fikk en salve og ble bra igjen innen en uke :)

Er hele øyet hovent? Og nøyaktig hvor er det hovent? Jeg har fått sti på øyet selv, i øyekroken. Dvs en pore eller en hårsekk som er blitt betent. Men regner med det går over om noen dager. Har hatt det i noen dager allerede...

ORIGINAL: Escuro

Er hele øyet hovent? Og nøyaktig hvor er det hovent? Jeg har fått sti på øyet selv, i øyekroken. Dvs en pore eller en hårsekk som er blitt betent. Men regner med det går over om noen dager. Har hatt det i noen dager allerede...

Nei, er det er på øyelokket. Fra øyekroken og litt bort. [:)] Kanskje det er det samme??

Back
Topp