Hovene eggstokker

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Hei! :)
Jeg var på legevakten i dag, pga jeg hadde stikninger og moderate stølhetssmerter nederst i magen og litt smerter og er hoven på sidene der hvor eggstokkene sitter. I og med at jeg hadde en sa i oktober så ba de meg komme til en sjekk. Jeg hadde normal crp, og tok en gr.test, men den var negativ. Jeg er bare 5 dpo, så er jo ikke rart om den ikke slår ut så tidlig.. men det jeg lurte på var om noen har opplevd lignende når du har vært gravid så tidlig? Jeg er også veldig trøtt og dårlig matlyst.. bortsett fra sjokolade da, det er nesten det eneste jeg har lyst på.. jeg er ikke overvektig og har et sunt kosthold til vanlig :) Setter veldig pris på svar!

Hovne eggstokker har jeg ikke opplevd, men jeg ble stuptrøtt så fort egget festa seg tror jeg. Fikk veldig svakt positiv test et par dager etterpå, så er jo ikke umulig.

Kan være både pms og graviditet. Test igjen om noen dager dersom det ikke gir seg, på morgenurin med en sensitiv test (rfsu/doc morris el).

Takk for svar :)!! har bestillt tester fra billigtester :) de bør komme i morgen! Så da oppdaterer jeg videre. Har bestillt 2 stk, for er jo bare 8 dpo i morgen, så tester i morgen tidlig når posten kommer, og en når ikm er sånn i tilfelle den er negativ :) jeg kjenner kroppen min godt, og har aldri hatt sånne pms-smerter. Uansett så er det tidlig for pms? Har også tempet hele veien, og temperaturen er på jevnt 37,6 grader. Har vanligvis rundt 36,5 grader til vanlig, så regner med det er et godt tegn :) har en fornemmelse nå av at jeg har en liten "klump" nede litt på høyre side av der jeg tror livmora er :p også kjennes det ut som jeg må litt tisse hele tiden. Og har hatt tykk hvit utflod i dag. (Beklager detaljer) Har også en viss trang etter havregryn og yoghurt, og klarer ikke tanken på kjøtt, pasta og ris. Og er VELDIG lett rørt :p MEN, kan bare være ønsketenkning og psyken som spiller meg et puss :)
Men skal legge ut bilde av testen i morgen :D

Svaaaak svaaaak strek på rfsu-test i dag :) men kan være skyggestrek. Tok bilde i svarthvitt da det var enklere å se på mitt kamera :) tok en billigtest etterpå, men den viste negativ. Men er de mindre følsomme enn rfsu?? Noen som har peil? :)

Vedlegg

• 1421326462610.jpg
    1421326462610.jpg
    36,2 KB · Visninger: 32
Svaaaak svaaaak strek på rfsu-test i dag :) men kan være skyggestrek. Tok bilde i svarthvitt da det var enklere å se på mitt kamera :) tok en billigtest etterpå, men den viste negativ. Men er de mindre følsomme enn rfsu?? Noen som har peil? :)

Vet om mange som har fått positiv med rfsu uten å ha vært gravid :/ håper billig testen blir positiv etterhvert:)

Rfsu er en av de som har høyest sensitivitet. Den ser positiv ut for meg. Skyggestrek kan ikke være rød/rosa.

Back
Topp