Hovene bein etter fødsel/keisersnitt

Kronedama

Glad i forumet
Julikulene 2020
Hei.
Sniker i fra juli :happy:
Fødte keiserligvis 1 juli og er hjemme nå. Oppdaget i går/ idag at jeg har fått veldig hovne bein.

Jeg har brukt min venn Google og lest meg litt opp på troveride sider altså:hilarious: at det er normalt.

Har dere opplevd dette?
Event hva er trikset for å få hevelsen/vannet bort fra beina?

Takk for svar:happy:
 
Sniker: støttestrømper, masse vann og mat med litt salt i hjalp her. Og tid. Var mer hoven den første uka etter keisersnitt enn før fødselen (fødte 34+2)
 
Hadde tømmerstokkbein i en ukes tid etter fødsel :p Gikk over av seg selv, men passet på å ha beina høyt mens jeg hvilte.
 
Hei.
Sniker i fra juli :happy:
Fødte keiserligvis 1 juli og er hjemme nå. Oppdaget i går/ idag at jeg har fått veldig hovne bein.

Jeg har brukt min venn Google og lest meg litt opp på troveride sider altså:hilarious: at det er normalt.

Har dere opplevd dette?
Event hva er trikset for å få hevelsen/vannet bort fra beina?

Takk for svar:happy:

Sni3kr
Det er helt vanlig og går over av seg selv.
Hos meg ble det gradvis verre i 7-14 dager før det var ca normalt igjen :)
Drikk vann og kanskje ikke 5 poser potetgull, men litt salt og ellers vil det ordne seg av seg selv.
 
Samme her, fikk enormt mye vann i bena etter å ha fått epidural. Det gikk over med tiden (14 dager) de var enorme, det var ekkelt å gå
 
Hei.
Sniker i fra juli :happy:
Fødte keiserligvis 1 juli og er hjemme nå. Oppdaget i går/ idag at jeg har fått veldig hovne bein.

Jeg har brukt min venn Google og lest meg litt opp på troveride sider altså:hilarious: at det er normalt.

Har dere opplevd dette?
Event hva er trikset for å få hevelsen/vannet bort fra beina?

Takk for svar:happy:
Fikk også det etter fødsel, forsvant av seg selv etter en drøy uke tror jeg :happy:
 
Back
Topp