Hovene bein etter fødsel/keisersnitt

En tråd i 'Juni 2020' startet av Kronedama, 6 Jul 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kronedama Glad i forumet Julikulene 2020

Hei.
    Sniker i fra juli :happy:
    Fødte keiserligvis 1 juli og er hjemme nå. Oppdaget i går/ idag at jeg har fått veldig hovne bein.

Jeg har brukt min venn Google og lest meg litt opp på troveride sider altså:hilarious: at det er normalt.

Har dere opplevd dette?
    Event hva er trikset for å få hevelsen/vannet bort fra beina?

Takk for svar:happy:

2. Kitty2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberbarna 2021 Novemberbarna 19 ♡Julekulene 2021♡ Julegavene 2019

Sniker: støttestrømper, masse vann og mat med litt salt i hjalp her. Og tid. Var mer hoven den første uka etter keisersnitt enn før fødselen (fødte 34+2)

• Liker Liker x 1
  3. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Hadde tømmerstokkbein i en ukes tid etter fødsel :p Gikk over av seg selv, men passet på å ha beina høyt mens jeg hvilte.

• Liker Liker x 1
  4. Sannarita Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Hovnet opp dagen etter fødsel og var ballong i et par uker :)

5. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Sni3kr
    Det er helt vanlig og går over av seg selv.
    Hos meg ble det gradvis verre i 7-14 dager før det var ca normalt igjen :)
    Drikk vann og kanskje ikke 5 poser potetgull, men litt salt og ellers vil det ordne seg av seg selv.

6. MammantilK Flørter med forumet

Samme her, fikk enormt mye vann i bena etter å ha fått epidural. Det gikk over med tiden (14 dager) de var enorme, det var ekkelt å gå

7. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julikulene 2020 Julibaluba 2017

Fikk også det etter fødsel, forsvant av seg selv etter en drøy uke tror jeg :happy:

Del denne siden