Hoven?

Bkno1922872

Betatt av forumet
Har dere hovnet opp noe? Tenker hovedsakelig hender, føtter og ansikt. Jeg la merke til at anklene mine var hovnet opp i dag, har vært litt hoven i hender og fingre i noen uker men ikke ubehagelig mye. Kjæresten kommenterte her om dagen at jeg hadde fått en del vann i ansiktet så nå ser jeg det selv også veldig godt :-P

Jepp...går uten sokker om dagen, men enden på tightsen lager søkk den også :p

ImageUploadedByBV Forum1453846428.256631.jpg

Jeg er sexy mamma i ansiktet og har vann i alle lemmer :P får ikke på ringen og har måttet bytte sko :P

Nei heldigvis ikke... Ringer sittet bittelitt strammere bare, ellers ingenting ^_^ Hadde ingenting forrige gang heller. :-)

Littegrann.. Har tatt av ringen, den begynte å bli litt stram, og får litt sokkemerker på ettermiddag og kveld, men ikke veldig plaget :)

Ja, mye vann.. Ser ikke ut på føttene og skoene skulle jeg helst ikke hatt på! Kun et par joggesko jeg faktisk får på nå:shifty:
Mistet følelse i hender og fått dobbelt hake, unødvendig å si at jeg ikke føler meg noe særlig?:wtf:

Fått litt vann ja
Dype sokkemerker, dobbelthake og feite fingre. Nydelig!

Ikke noe vann i kroppen her. Veldig deilig. Føles nesten som ringene egentlig har blitt større. ;) Får fortsette å bevege meg, så slipper jeg det forhåpentligvis. 14 dager igjen til termin nå. ❤️

Back
Topp