Hoven og øm i underlivet

FintFerdig

Betatt av forumet
Jeg har sjelden vært mer klar over at jeg har et underliv enn den siste tiden. Det er ømt og føles «hovent» der nede. Når jeg sitter på toalettet føles det som hele høna er på vei ut. Kan ikke huske dette «trykket» fra forrige svangerskap. Er det normalt?
 
Jeg har sjelden vært mer klar over at jeg har et underliv enn den siste tiden. Det er ømt og føles «hovent» der nede. Når jeg sitter på toalettet føles det som hele høna er på vei ut. Kan ikke huske dette «trykket» fra forrige svangerskap. Er det normalt?
Jeg har det og sånn, hadde det heller ikke sist svangerskap. Snakka med ei gravid venninne for en stund siden, og hun hadde det helt likt :) så det er vist "normalt" :(
 
Jeg slenger meg på - har akkurat det samme. Og kan heller ikke huske at jeg hadde det sist.. kjipt å føle at «hele høna er på vei ut» når man sitter å prøver å trykke ut noe annet [emoji23]
 
Jeg slenger meg på - har akkurat det samme. Og kan heller ikke huske at jeg hadde det sist.. kjipt å føle at «hele høna er på vei ut» når man sitter å prøver å trykke ut noe annet [emoji23]
Har ikke opplevd det ennå, heldigvis. Er det det som kalles nedpress?
 
Samme her også.. også føler jeg at jeg kanskje lekker fostervann..
 
Samme her også.. også føler jeg at jeg kanskje lekker fostervann..

Har du sjekket deg hos jordmor / fødeavdeling? Hvis du føler du lekker forstervann så ville jeg gjerne ha sjekket det ut [emoji28]
 
Skjønte ikke hva det betød før en lang fjelltur. Nå kjenner det ut som om noen har slått meg mellom beina med en planke og jeg sliter en del med å gå lange steg eller sidesteg. Etter smertefull bekkenløsning jeg gikk av meg en måneds tid siden er jeg igjen nå nesten sengeliggende etter å ha gjort for mye xd
Tips; 5 timers fjelltur er ikke å anbefale om du allerede har bekkenløsning O:)
 
Back
Topp