"Hoven" nedi der..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Eller, det føles sånn ut iallfall. Vært sånn i noen uker nå. Kan ikke huske å kjenne det så tidlig med de to andre, men husker det veldig godt mot slutten når det pressa nedover liksom.. Flere som har det sånn ?

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Jeg husker det fra sist, men seint i sv. Skapet... Litt kjip følelse. Det er jo kraftigere blodtilstrømning, så ikke så rart...

1. Mann skal bli storebror

Hei, har du det fortsatt sånn? Nå føler jeg det også av og til. Ikke akkurat vondt, men blanding av hoven og litt sånn dump smerte/stikkinger, helt nede (kjennes ikke ut som er i livmora, men i skjeden). Merkelige greier - håper det er normalt! :)

Har det enda ja.. Her er det liksom i ytre kjønnslepper (sorry detaljene), men følelsen kan beskrives som om de er "sprengt".. Merkes best når jeg er oppe og går, men ikke hele tiden. Litt av og på..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Hei, har du det fortsatt sånn? Nå føler jeg det også av og til. Ikke akkurat vondt, men blanding av hoven og litt sånn dump smerte/stikkinger, helt nede (kjennes ikke ut som er i livmora, men i skjeden). Merkelige greier - håper det er normalt! :)

Jeg har også sånn smerte helt nede.. skjønner ikke hvorfor..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har også sånn smerte helt nede.. skjønner ikke hvorfor..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Frustrerende å ikke vite hva som er helt normale graviditetsgreier og hva som evt. er unormalt og må sjekkes ut! Blør i hvert fall ikke, og for min del er det ikke veldig vondt, bare sånn at jeg kjenner det sprenger/verker av og til.

Back
Topp